Annabell Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Jeg lurer på å levere tilbake min VR trench, men vil helst levere tilbake i butikk istedenfor å sende inn. Er det mulig? Noen som vet? Takk for hjelp
brumma* Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Det står i nettbutikken at klærne ikke kan leveres tilbake i butikk.
Annabell Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2006 Oki, takk skal du ha. Trodde kanskje det skulle gå siden de har hatt trenchen både i butikk og på nett.
ashera Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Jeg har da levert tilbake postordrekjøp i butikk - det gikk helt greit, siden de hadde plagget inne. Men siden det står så elsplisitt, er de nok ikke pliktig til å ta det tilbake.
Snøkule Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Tror det kommer litt an på butikken jeg. Er du heldig, og de har den samme varen inne, så kan det jo hende du treffer på en som er ekstra velvillig... Men jeg har hørt at de som hovedregel ikke tar retur av nettkjøpte varer ja!
Little sister Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Det går sikkert bra, fordi det er en trench som kommer til å bli solgt i løpet av en halvtime. Jeg ville i allefall prøvd meg.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 Det går sikkert bra, fordi det er en trench som kommer til å bli solgt i løpet av en halvtime. Jeg ville i allefall prøvd meg. ← Nåja, her i byen er de trenchcoatene enda ikke solgt
Annabell Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2006 Takk for svar allesammen! Det er kanskje verdt et forsøk å levere tilbake i butikk da - hvis jeg klarer å bestemme meg helt endelig. Trenchen er jo fin og
Little sister Skrevet 2. desember 2006 #9 Skrevet 2. desember 2006 Det var jo rart, de er jo kjempefine
Annabell Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 2. desember 2006 Ja, den er fin, men har også en trench fra Zara som jeg liker bedre (er med anvendelig). Men tror nå jeg har bestemt meg for å beholde den. Prøvde den på nytt i går og den er jo søt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå