Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..I dag mottok jeg mine clip on hair extesions å har aldri vært mer fornøyd!!!!

Har alltid drømt om langt hår å nå har jeg det :) De festes m spenner som sitter utrolig godt.Tok meg fem min å sette på.Så nå kan jeg ta de ut å sette de i ut i fra hvordan jeg vil ha håret den dagen!!!!Annbelfales på d sterkeste..jiiipiii..1500 kr er ingenting i forhold til de du limer på,å som du da må ta ut etter så å så mange mnd..Disse har jeg jo i evigheter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei..I dag mottok jeg mine clip on hair extesions å har aldri vært mer fornøyd!!!!

Har alltid drømt om langt hår å nå har jeg det :) De festes m spenner som sitter utrolig godt.Tok meg fem min å sette på.Så nå kan jeg ta de ut å sette de i ut i fra hvordan jeg vil ha håret den dagen!!!!Annbelfales på d sterkeste..jiiipiii..1500 kr er ingenting i forhold til de du limer på,å som du da må ta ut etter så å så mange mnd..Disse har jeg jo i evigheter..

Så kult :) Hvor kjøpte du disse? Ser det ekte ut altså, og sitter dte godt?

Skrevet

Hmm hørtes ut som du hårgreier jeg kjøpte på nett en gang..spennende satt godt ja,men de var jo i sølv og ganske størrelse på..så når jeg hadde i alt håret kunne man,om ikke se de, kjenne de... håret mitt stod jo litt ut der jeg hadde satt låshår under,og ikke kunne jg gå med hestehale heller..da hadde spennene syntes...

men hvor kjløpte du da?

Skrevet
Så kult :) Hvor kjøpte du disse? Ser det ekte ut altså, og sitter dte godt?

De ser helt ekte ut!!Kjøpte de på www.hair-extensions.no..Sitter kjempe godt!! :)

Skrevet
Hmm hørtes ut som du hårgreier jeg kjøpte på nett en gang..spennende satt godt ja,men de var jo i sølv og ganske størrelse på..så når jeg hadde i alt håret kunne man,om ikke se de, kjenne de... håret mitt stod jo litt ut der jeg hadde satt låshår under,og ikke kunne jg gå med hestehale heller..da hadde spennene syntes...

men hvor kjløpte du da?

Kjøpte de på www.hair-extesions.no..Jeg er i hvertfall kjempe fornøyd :)

Gjest Saramia
Skrevet

Hvorfor sparer dere ikke til langt hår?:klø:

Skrevet

Fordi det tar for lang tid, og ikke alle kan få så langt hår som de vil uansett hvor lenge de sparer!

Skrevet
Fordi det tar for lang tid, og ikke alle kan få så langt hår som de vil uansett hvor lenge de sparer!

Ikke alle er like heldige.. :) Så da er extensions er supert alternativ..

Skrevet

Hei

Hvordan er det og ta av og på. Har du på hele tiden? Hvor lenge har det holdt. Noen som har prøvd fargen sahara? Vurderer denne er ca askeblond med lyse og mørke striper i mitt naturlige hår.

Skrevet
Hei

Hvordan er det og ta av og på. Har du på hele tiden? Hvor lenge har det holdt. Noen som har prøvd fargen sahara? Vurderer denne er ca askeblond med lyse og mørke striper i mitt naturlige hår.

Hei..de er veldig lette å ta av og på..jeg gjorde d på seks syv minutter første gangen.Det annbefales å ikke sove m de..så bruker de fra jeg står opp til jeg legger meg.Super enkelt!!

Skrevet

Da ville jeg heller kjøpt fra disse. De festen med en spesialtape, og kan tas av og på hvis du ønsker det. Men du kan også ha de på i flere måneder om gangen. Prisen for en startpakke er rundt 2500kr. Har flere veninner som har brukt denne typen og de er veldig fornøyd. Han selv prøvd å ha på noen få for å få litt mer fylde i håret og det ble kjempefint. Og festene syntes heller ikke.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Det kan det være mange grunner til. Noen har f. eks. for tynt hår til at det vil se pent ut om de sparer til langt.

Skrevet

Kommer det du kjøpte kun i 40 cm? Jeg trenger 60..

Skrevet

var fint da..men sykt dyrt!! :o og kommer d bare i blondt/en fargE?

Skrevet

Nei,dumme meg..så fargene under nå.. :P

men,hvis man bestiller den som har 40cm, til 2500kr, og trykker "1stk" får man da nok til hele håret eller er det kun EN hår bit man får? spør dumt..men helt grønn på dette området..og er d noen som vet om lys blond er som d ser ut som ,litt lysrød /lysbrun?

Skrevet

Får det i 60 også. Og masse forskjellige farger. Nå viste jeg bare starterkit da, går også ann å kjøpe alle deler separat.

Skrevet

Hei

Har kjøpt de extensions med klemmer. Ok men kunne heller tenke meg å få de festet mer permanent. Kan jeg bruke dette håret og ev bestille tape fra batistone eller? Tips?

Skrevet

Ta av klemmene på d løshåret du har nå og bruke tapen t batistone? d tror jg ikke blir vellykket.. ser du på videon de har på hjemmesiden ser du hvordan d ska settes på,tapen er veldig tynn..og feste som håret fra den andre butikken er festet i er mye tykkere til at jeg tror d holder..

men send batistone en mail og spør da vel:)

• 5 uker senere...
Skrevet

Kan man vaske dette løshåret.. noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...