Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.kjendis.no/2006/12/01/484750.html

Ja , nå mener hun hatt forlaget har printet ting som ikke skulle ha stått der.

Må si at nå ble jeg nesten ennå mer skuffa- selv om de tingene som stod i boka sikkert var unødvendig , burde hun ihverfall stå for det .

Håpløst

Nei , nå er den strøket av julegave lista :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun sier jo ikke at hun ikke har sagt de tingene, men at de skulle vært fjernet. Det kan jo sikkert stemme, slikt skjer jo hele tiden.

Hun står jo for det hun har sagt.

Men der sa du noe, nå vet jeg hva pappa skal få i julegave så takk for tipset :)

Skrevet (endret)

Nå vet jeg ikke så mye om gangen i bokproduksjon, men jeg synes jo det virker litt merkelig -hvertfall litt uprofesjonelt -hvis hun har overlatt til noen i forlaget å kutte/redigere i manuskriptet hennes uten at hun har lest gjennom det endelige resultatet etterpå, før det gikk i trykken.

Endret av Daria
Skrevet

Litt alarmerende at ikke engang forfatteren har giddet å lese gjennom hele boka.

Skrevet

Det er VELDIG uprosjonelt av Gaia forlag å la være å fjerne tekstpassasjer forfatteren ikke ønsket. Forfatteren skal jo produsere teksten, og forlag trykke denne autoriserte teksten (som forlaget ofte hjelper til med, men det er en annen sak). Ved å la tekstpassasjer stå har forlaget tatt seg vesentlig større rettigheter enn hva som er normalt og etisk å gjøre. Hvis Eli forteller sannheten da, hvis ikke er jo dette en enorm beskyldning mot et forlag.

Gjest LilSweetie
Skrevet
Litt alarmerende at ikke engang forfatteren har giddet å lese gjennom hele boka.

:legrine:

Skrevet

FAEN, så iriterende at noen allerede hadde sagt det! Kan ikke holde meg unna for lenge, skjønner jeg.

Gjest Gjest 1
Skrevet

Det er vel mer vanlig å lese gjennom korrektur før lansering, ikke etter...

Gjest Kaffomann
Skrevet (endret)

Hver gang jeg ser på bilder av Eli tenker jeg: "Hvorfor i helvete har hun det håret der?". Det var det jeg fikk ut av artikkelen.

Endret av Kaffomann
Skrevet
Hver gang jeg ser på bilder av Eli tenker jeg: "Hvorfor i helvete har hun det håret der?". Det var det jeg fikk ut av artikkelen.

Heldigvis er ikke alle A4-personer. ;)

Gjest Gjest 1
Skrevet

Jeg må si jeg synes det er utrolig smålig å nevne hårfrisyren, ja kanskje til og med barnslig og mobbende. Hårfrisyren hennes har ingen betydning...Betyr det at de som gjør det nekter å ta standpunkt til, og forholde seg til, personen Eli Hagen?

Gjest Kaffomann
Skrevet
Heldigvis er ikke alle A4-personer.  ;)

Hun har vel uttalt at hun går med den på trass. Tror heller ikke hun synes det er fint.

Jeg må si jeg synes det er utrolig smålig å nevne hårfrisyren, ja kanskje til og med barnslig og mobbende. Hårfrisyren hennes har ingen betydning...Betyr det at de som gjør det nekter å ta standpunkt til, og forholde seg til, personen Eli Hagen?

Det betyr bare at jeg (og kanskje mange andre) blir mer opptatt av håret enn noe annet. Men for all del, jeg skulle gjerne kalt henne en grå mus, hvis hun var det. Da hadde jeg ikke vært barnslig eller mobbende heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...