Trampe Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Hva har skjedd med dc++? Funker det ikke lenger? Får ikke opp noen hubber jeg..
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Jeg kuttet de ut for et års tid siden. amerikanske myndigheter var på de.
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Tja. Ikke godt nok alternativ men bruker i dag Limewire. Har blitt anbefalt Bittorent, men da etter en "opplæringsfase"
Gjest Maxagaze Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Tja. Ikke godt nok alternativ men bruker i dag Limewire. Har blitt anbefalt Bittorent, men da etter en "opplæringsfase" ← Hmm.. er ikke Limewire full av Spyware.. ? Kanskje Waste kan være brukende, litt høy terskel, men man risikerer ikke at "amerikanerne" stenger det ned (dette er kryptert fra a til å): http://piratbyran.org/?view=articles&id=61
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Har ikke opplevd spyware når det gjelder Limewire. Kjører antivirus, spybot search & destrøy samt Ad-Adware hver uke.
Meaty Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 Hva har skjedd med dc++? Funker det ikke lenger? Får ikke opp noen hubber jeg.. ← Jeg får heller ikke opp noen hubber på hublista, men heldigvis hadde jeg en del hubber lagret som favoritter og de fungerer enda. Har hørt om mange som klager over spyware i forbindelse med Limewire, ja. Jeg bruker mest BitTorrent, siden det der er en fordel om det er mange brukere på en fil, mens på DC++ blir man bare satt i kø...
Trampe Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 1. desember 2006 Har prøvd 15 hublister, bare en funker og der er det absolutt ingen. Blir vel Bittorrent på meg også. Har prøvd Bearshare nå, det var noen filer jeg bare måtte ha - men det er jeg ikke fornøyd med. Få filer, veldig mange like filer - og dårlig kvalitet på mye.
Meaty Skrevet 1. desember 2006 #10 Skrevet 1. desember 2006 (endret) Har du noe forslag til andre hublister som muligens virker? De jeg har funnet fungerer ikke, men det er mulig de er gamle? Edit: Dette spørsmålet var til Hu i Svingen Endret 1. desember 2006 av Meaty
Hu i Svingen Skrevet 1. desember 2006 #11 Skrevet 1. desember 2006 Hm, nei. Har ikke min egen PC nå, så kan ikke sjekke det. Men har lagt merke til at aktiviteten på DC har gått nedover etter hvert, aner ikke hvorfor.
Trampe Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 1. desember 2006 (endret) Slenger meg på Meaty her - har noen ei liste som funker? Var inne på hardware.no og kikka, de har også en dc++frustrasjonstråd. Listene de hadde fungerer heller ikke. Endret 1. desember 2006 av Ithaca
Gjest Reisende John Skrevet 4. desember 2006 #13 Skrevet 4. desember 2006 Huber dør, andre kommer til. Bruker selv "Strong DC++" og det funker som James Brown Se om du har et problem med port forwarding. Skifte av IP? Hvis du ikke vet hva det er, gjør et søk. Limewire er enkelt å bruke men det suger hardt, samme med Kaaza. Hva har skjedd med dc++? Funker det ikke lenger? Får ikke opp noen hubber jeg.. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå