Amber Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Jeg har to vanskelige brudd bak meg, om jeg kan kalle det det... er blitt litt skeptisk, jeg orker ikke å bli såret en gang til... Har møtt en kjempetrivelig gutt, liker han veldig godt og vi er tiltrukket av hverandre. Jeg har lyst til å treffe han, bli kjent med han... og gjerne litt mer om dere skjønner Men jeg kjenner han jo ikke så godt... og når han sier at han i utgangspunktet trives som singel, og tar ting som de kommer, føler jeg egentlig at han hinter litt om at han kanskje ikke er klar for et forhold. Jeg vet ikke.. reserverer meg litt kjenner jeg, men har liksom ikke lyst til å slutte å treffe han heller... Sier til meg selv at jeg trekker meg bare med en gang jeg får følelser. Men det oppdager man gjerne for sent? Iallefall gjorde jeg det sist. Knytter meg lett til mennesker, og blir fort glad i dem Huff, ville du tatt sjangsen? Jeg vil jo egentlig det, man kan jo ikke la vær å prøve da blir man jo alene hele livet... Og hvem vet kanskje vi begge blir forelsket Men det er en naiv tanke, jeg vet det... Man må jo bli kjent uansett før man vet sånt, eller? Jeg vet at han har truffet jenter tidligere som har vært raske med tanken "nå er vi sammen" etter at de hadde møttes bare et par ganger, og da ble han visst litt satt ut... så kanskje derfor han sier det han gjør? Noen gode råd her da?
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 jeg sier : prøv:) hopp det, og se hva som skjer.. jeg har nettopp vært i samme situasjon som deg! og jeg satset:) og nå er vi sammen, tok meg bare 3 mnd å finne ut av ting .. og han ventet og ventet og ventet stakkar.. men nå er alt lykke og fint prøv:)
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 jeg sier : prøv:) hopp det, og se hva som skjer.. jeg har nettopp vært i samme situasjon som deg! og jeg satset:) og nå er vi sammen, tok meg bare 3 mnd å finne ut av ting .. og han ventet og ventet og ventet stakkar.. men nå er alt lykke og fint prøv:) ← Men her er det han som sier at han trives som singel. Hos deg skriver du at typen ventet og ventet. Det er to helt forskjellige utgangspunkt. Det høres i mine ører som han ikke vet helt om han vil inn i ett forhold med deg. Syns ikke du skal slutte å treffe han, men kanskje være litt avventende. Ikke press på. La han ta initiativet, men VÆR porsitiv når han gjør det..... Lykke til. Det er jo litt spennede da?
Gjest lazuli Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Jeg syns ikke det er noe minus at han forteller at han trives som singel og vil ta ting som det kommer. det er jo bare positivt For mitt vedkommende så trivdes jeg veldig godt som singel da jeg traff samboeren min. Det ble bare naturlig å prioritere ham mer og mer etterhvert som følelsene vokser seg frem. Tror neppe det er helt naturlig å gå 100% inn i et forhold fra første dag. Man kan ville det...ja, men man vet jo egentlig ikke noe annet til å begynne med enn at man er forelsket. Hva mer kan du love han? Kunne du gitt ham garanti? Så...det er ikke sikkert han er unnvikende, bare helt realistisk
Amber Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2006 Veldig mange fornuftige svar:) Jeg har bestemt meg for å prøve. Liker han veldig godt. Men være litt på vakt....
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 i teorien jo, så e d samme ting her... fordi kan si jeg er gutten i dette tilfellet.. jeg var sånn som gutten er her.. kanksje mitt svar va mer realtert til gutten =/ hehe, ble vel litt overivrig der jeg satt, nettopp blitt sammen! endelig funnet ut av ting og d e en herlig følelse. og grunnen for at jeg fant d ut va fordi han va der hele tiden, viste han va glad i meg, og viste at han virkeli ville ha meg for den jeg er ! :)
Top Gun Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har to vanskelige brudd bak meg, om jeg kan kalle det det... er blitt litt skeptisk, jeg orker ikke å bli såret en gang til...Iblandt må en ta risikoer for å oppnå full score. Dyktige investorer og gründere blir ikke rike uten å risikere å tape en hel del. Sånn er livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå