Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlegger å kjøpe vippestol til 5 uker gammel baby. Vil gjerne ha en som man kan slå ryggen helt ned på, og gjerne bøyle så man kan feste leker.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes jo sikkert 1000 vippestoler å velge imellom.

Jeg har ikke no tips til en spesiell type, men det kan være lurt å tenke på at den har gode seler til å feste babyen med og sjekk hvor mange kilo den er beregnet for.

Det er mange stoler som kun går til 9 kilo og da er det kort brukstid på den for de fleste.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med babybjørnstolen vår. Den klarer sønnen selv å få "fart" på og kan legges nesten helt ned (har tre vinkler). Du får kjøpt bøyle med leker på til den, går sikkert an å montere egne også på den bøylen evt mekke noe sjæl. :)

Skrevet

Vi har også babybjørnstolen, og har vært kjempefornøyd med den hele tida. Dattera mi bruker den faktisk som barnetvstol fremdeles. (Hun blir to år neste uke).

Det står jo på den at den kan brukes opp til 24 mnd, men jeg var skeptisk til om det ville gå an. Det går helt fint.

Skrevet

Enig med de over! Babybjørn stolen er veldig fin! Og en av de få som faktisk vipper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...