Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg har en lys hud med fregner, litt uren hud i T-sonen, og har også litt tørr hud, spesielt på vintern.

Lurer på om jeg skal satse på pudder eller dekkende foundation? Har du isåfall noen tips, noen som ikke koster hele lønninga mi?

Takker. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjøp Facefinity fra Loreal.. Jeg anbefaler farven Sand, som passer til de fleste.. Beste pudderet i hele verden :sminkedokke:

Det matter og er bare helt fantastisk, lett og raskt å legge er det også.. Nå vet ikke jeg om du liker og dekke til fregnene dine, men dette pudderet tar nok de også. Koster ca. 149 på Vita, Cubus, H&M o.l steder..

Ikke glem og legge en god fuktighetskrem under da..ikke pent om huden flasser under pudderet, da pudderet vil fremheve flassete tørre hudområder.

Endret av Lola83
Skrevet

Jeg har samme type hud som deg, og jeg bruker Cashmere Perfect fra Loreal. Det er foundation som blir til pudder på huden når den trekker inn, den matter ned og skjuler godt på meg iallefall. Koster vel omtrent det samme som det andre forslaget her, kanskje noe mindre, husker ikke helt.

Skrevet

Mye bra foundation å få på Vita med pudder i. Prisene ligger på ca. 120-140,- kroner. Spør betjeningen om råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...