PenOgMuskuløsMedStorPenis Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Vest på menn har fått en liten renessanse denne høsten. Hva sier dere, jenter? Ser det bra ut?
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Jeg synes vest kan være stilig på både menn og kvinner jeg.
Gjest Borghild Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 (endret) Skinnvest er vanvittig stilig spør du meg. Gjerne kombinert med trønderbart, litt korte lyyyyyyse jeans og mokkasiner. Endret 1. desember 2006 av Borghild
Gjest Saramia Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 For et nick... Borghild: Du glemte tennissokker med røde og blå striper...
Lula Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Bra nick! Var i skikkelig dritthumør før jeg så denne tråden. Nicket ditt ga meg en god latter og jeg føler meg mye bedre nå. Takk takk
Snøkule Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 Kommer veldig an på vesten.... ...og den som har den på.... .....og hva han har på seg utenom vesten....
Gjest glamourgirl Skrevet 1. desember 2006 #9 Skrevet 1. desember 2006 Skinnvest er vanvittig stilig spør du meg. Gjerne kombinert med trønderbart, litt korte lyyyyyyse jeans og mokkasiner. ← Du glemte lisseslips og en burgunder blazer med litt for korte ermer
Gjest Frk. Grønn Skrevet 1. desember 2006 #10 Skrevet 1. desember 2006 Kommer veldig an på vesten.... ...og den som har den på.... .....og hva han har på seg utenom vesten.... ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå