Gå til innhold

hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelp!

jeg har et lite problem!

jeg skal gifte meg i 2008 og jeg har sagt til min nåværende bestevennine (og dama til min kjæres forlover) at hun kan være forlover.

men, jeg har også andre venniner som har lyst til og være min forlover, inkludert min barndomsvennine som jeg har mistet litt kontakt med, og er ikke med henne så mye som vi burde ha vert (sikkert fordi at livs situasjonen vår er HELT forskjellig) og vi har i alle år (siden barnehagen) lovd hverandre at vi skal være forloverene til hverandre, og nå spør hun "skal jeg være forlover?"

jeg kommer best over ens med barndoms venninen min fordi at vi er så like, men det har skjedd en del ting som gjør at jeg ikke klarer og stole helt på henne lenger.

min nåværende bestevennine er litt ung (18) og har lite erfaring med bryllup og slike ting. men er i gjengjeld i nesten i vår livssituasjon og kan ta ting på sparket og jeg vet at henne kan jeg stole på...men jeg kommer ikke så godt over ens med henne som med barndomsvenninen min, samtalene våre blir litt "stive".

jeg er veldig glad i begge to!!

ehhhm...noen som har lyst og hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ha to forlovere da, hvis det hjelper deg noe.

Skrevet

Jeg ville nok gått for barndomsvenninnen. Hvis dere har bevart vennskapet så langt er det vel trolig at hun er en som vil fortsette å være i livet ditt "til evig tid" selv om dere i perioder har lite/mindre kontakt?

Jeg tror jeg ville tenkt mer på det enn på det praktiske rundt et sånt valg. Hun andre kan vel være med og hjelpe deg med ting selv om hun ikke er forlover?

Kanskje det hjelper deg med valget hvis du tenker over hvem av dem du ville tydd til hvis dere får en krise og du trenger å snakke med noen?

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg synes ærlig talt at hvis du allerede har lovet en person at hun skal være forlover, ja, så bør du holde den avtalen.

Gjest Ballerina
Skrevet

Det går jo an å ha begge to, men jeg hadde da hatt hun som jeg allerede hadde spurt som den forloveren som skriver under på papiret! Men det viktigste er at du gjør det DU føler er rett!!! Jeg har tre "bestiser", der har jeg valgt hun som har vært min venninne legst som forlover, men jeg skal også involvere de andre to så mye de vil og orker, men jeg har bare en forlover... Håper du finner ut av det!!!! :klem:

Skrevet

Enig m Snart Medlem.

Har du bedt en om å være så syns jeg hun skal være.

Det hindrer deg jo ikke i å inkludere de andre to i planleggingen om de ønsker det.

Skrevet
Enig m Snart Medlem.

Har du bedt en om å være så syns jeg hun skal være.

Det hindrer deg jo ikke i å inkludere de andre to i planleggingen om de ønsker det.

Enig her, ja. Jeg har ei barndomsvenninne som forlover, og ei jeg har blitt kjent med seinere er med i planlegginga sammen med min forlover. Forloveren min er ikke gift, men det er min andre venninne, så jeg synes det er fint med ei som har litt erfaring på dette med bryllupsgreiene...

Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg mener ogsaa at du ikke kan droppe hun du allerede har avtalt med, men du kan likevel sporre barndomsvenninnen din om hun ogsaa vil vaere forlover.

Skrevet

jeg skal spørre dem om det er ok at jeg har 2 forlovere :) så blir alle inkludert jeg glade, jeg trenger dem begge :)

Skrevet (endret)

Synes rett og slett du skal fortelle begge situasjonen jeg, for så å si at du gjerne vil ha begge som forlovere, så langt som det går ann. Kanskje en av de tilbyr seg å ikke være det, eller at de vil ha forskjellige roller i bryllupet.

Jeg har f.eks to bestevenniner som jeg har åpenlyst sagt jeg ikke kan velge mellom som forlovere, så jeg sa til hun ene at det blir nok slik at jeg vil ha begge, da sa hun at hun ville heller ha ansvar for et utdrikningslag (hun passer svært så godt til den rollen-partyjente, imens min andre vennine er veldige jentedillete, så perfekt til bryllup og ansvar i kirka)

Så er vel slik det blir den gangen jeg skal gifte meg!!!

(ser no at du sier du skal spørre om å ha begge, hva sa de?)

Endret av Sympatia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...