Gå til innhold

Hovne bein etter lang flytur...

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Skal på julebord på lørdag og må bli kvitt væsken i beina slik at jeg kan gå med pensko.

Kom hjem fra Australia i dag (LANG flytur) og beina mine er veldig hovne.

Bruker alltid ekstra trange støtte-stømper på flyturen og det forhindrer at jeg blir helt elefant, men selv med de på blir alle pensko for trange.

Væske ansamlingen går nesten helt opp til knærne og jeg går opp 1-2kg i løpet av flyturen.

Vanligvis så stabilisere deg seg igjen i løpet av 1-2 uker, 7-10 dager hvis jeg bruker salt-tabletter og spiser masse selleri.

Men siden jeg skal på julebord på lørdag så er rekker de ikke å stabilisere seg selv.

Lurer derfor om det er noen som kan hjelpe meg med noen kjerringråd eller naturmedisin som vil kunne hjelpe meg.

Er ganske desperat akkurat nå.

Alle råd tas mot med STOR takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dalwhinnie

Prøv vanndrivende te (fås på helsekost), ligg mest mulig med beina høyt og lag sirkler med ankelen når du sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt tips til neste gang du skal fly: dersom du vet at du får plager i beina, så er det viktig å reise seg og gå ofte i løpet av flyturen frem og tilbake. Det har en heldig effekt på mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt tips til neste gang du skal fly: dersom du vet at du får plager i beina, så er det viktig å reise seg og gå ofte i løpet av flyturen frem og tilbake. Det har en heldig effekt på mange.

Tusen takk for tips :)

Jeg sørger alltid for å få gangsete og går masse rundt siden jeg ikke er i stand til å sove på fly, men det blir ikke nok når man flyr i mer enn 24 timer....

Fikk på meg fin skoene til julebordet også, kjøpe noen vanndrivende tabletter på helsekosten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...