Gjest En Gjest Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Hvordan og hvor tidlig i et forhold bør man fortelle til partneren at man er uerfaren? Når han er en del eldre og helt sikkert erfaren selv? Vil en godt voksen mann stort sett reagere positivt eller negativt på å finne ut noe sånt? Hørte om ei som ble dumpet av en eldre kjæreste fordi han ikke ville *drive voksenopplæring* Så klart viser jo det at den typen ikke var noe for henne, men blir engstelig likevel Ble deres første glad eller skuffet over å være den første?
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Enkeleste metoden jeg fant var å være åpen om fortiden min, og mine holdninger. Så når han fikk vite at jeg ikke hadde vært i et forhold før, og at ONS ikke var noe for meg så ble det ganske innlysende at jeg var uerfaren seksuelt sett. Han reagerte egentlig ikke i noen særlig (var i slutten av 20 årene), annet enn at jeg tror han var litt lettet over at jeg ikke hadde hatt mange før han. Den lettelsen var vel egentlig gjensidig når jeg fant ut at han kun hadde hatt en sekspartner før meg.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Tror nok han bare syns det er positivt/er likegyldig
Trampe Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Jeg tror de aller fleste menn vil se det positive i ei uerfaren jente. De slipper å være sjalu på tidligere partnere, og de kan "lære henne opp" akkurat slik de vil, om du skjønner! Så lenge du er åpen om det kan det umulig være et problem. Jeg synes det er kjempesexy at partneren min viser meg hva han liker og hva jeg skal gjøre for at han skal ha det godt - og det er jo da sexen blir bra! Spør ham om hva han liker, og ikke glem å vise ham hva som føles best for deg. Snakker man ikke sammen har man ikke det beste utgangspunktet for et godt sexliv... Sex er uansett noe man lærer når man gjør det, og å ha sex med en ny partner er litt som å begynne på nytt hver gang. Ingen kan vite hva den nye partneren liker uansett om h*n har ligget med 2 eller 20 tidligere. Han fyren som gikk fra venninna di høres ut som en dust. Reagerer en mann sånn er han ikke verdt å samle på i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå