Mirabella83 Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Kanskje ikke det vi jentene har for tradisjon å tenke på først... Men min kjære er bilfrelst og det hadde vært gøy å leid/lånt en spesiell bil i bryllupet. Skal dere ha bil? Hvilken type? Leie/låne/egen bil kanskje?
Gjest Ballerina Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Jeg håper vi skal leie bil... spørs på pis og sånn når alt kommer til alt... Mitt ønske er en Hummer, men det vil ikke min forlovede (da må den som kjører ha lastebillappen). Så jeg tror vi ender opp med morfar/mama sin bil eller en leid Chrysler (du vet dem som ser ut som veteranbiler???)
Mirabella83 Skrevet 30. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2006 Min drøm er også Hummer! Man trenger ikke lastebillapp for å kjøre den minste i allefall (selv om den ikke er like fin da...). Dodge Ram hadde jo også vært gøy. Men vanskelig å få tak i har jeg inntrykk av. Har ikke prøv så veldig hardt enda da... Men en eller annen veteran hadde jo også vært stas.
MarianneHR Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Vi hadde en splitter ny VW touran. Genialt stor plass til mannens lange bein og min store kjole
Sunbird Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Vi skal ha en av min fars veteran biler,mest sannsynlig blir det en kremgul Buick 1932 modell cab. Er mest stas å kjøre den bilen hvis været er bra, blir det grått og regn har han en chevrolet impala 1958 modell som kan være aktuell. Vi får se, har god tid på å bestemme oss ennå.
Gifteklar:) Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Tror vi skal leie en sort veteranbil.... men merket husker jeg ikke!
Majabeth Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 Lurer faktisk på om vi skal ha traktor, sambo er bonde...
Marianne78 Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 Vi skal ha Kong Olav sin gamle limousin som ble solgt for en del år siden
Gjest 3llie Skrevet 1. desember 2006 #9 Skrevet 1. desember 2006 Vi har leid en sort veteranbil, Mercedes.
Leyla77 Skrevet 1. desember 2006 #10 Skrevet 1. desember 2006 Vi ender opp med Ford Excurtion Limosine, leie. Hadde egentlig lyst på hummer, men har ikke fått tak i. Tror uannsett det blir staselig med 9 meter bil
Kara W Skrevet 4. desember 2006 #11 Skrevet 4. desember 2006 Vi kommer enten til å ha hest og vogn, eller veteranbil. Tror veteranbil blir mest praktisk, da det er kort vei fra kirke til lokale, og det blir kanksje litt mye med hest og vogn til bare den korte strekkningen. Pappa skulle prate med noen folk på jobben som har veteranbil, og da kanskje vi kan få fin bil både til og fra kirken. Har noen ellers noen forslag til hvor man kan leie fine, gammle biler i Oslo?
Gjest Fruktfat Skrevet 4. desember 2006 #12 Skrevet 4. desember 2006 Lurer faktisk på om vi skal ha traktor, sambo er bonde... ← i et svensk program jeg så hadde de det; satt i hegner bakpå på høy, så innmari kult ut! skal jeg gifte meg, vil jeg gifte meg på vinteren og ha hest og slede... (eller veteranbil om det blir på sommeren)
Sagitarius 78 Skrevet 7. desember 2006 #13 Skrevet 7. desember 2006 Vi skal ha vår veteranboble fra 1958. Også skal vi få en bobleklubb til å stille med 20 biler sånn at vi har brudefølge med bobler. (transport til alle gjestene) superfornøyd med ideen vår.
Hedda-78 Skrevet 7. desember 2006 #14 Skrevet 7. desember 2006 Vi skal ikke kjøre noen plass, så vi skal ikke ha bil.
Gjest Neffi Skrevet 7. desember 2006 #15 Skrevet 7. desember 2006 Vi kommer til å leie en Cadillac Hvor mye betaler dere? Og fra hvilket firma? Unnskyld at jeg tar over tråden - men det er jo litt relevant da
rusketulla Skrevet 7. desember 2006 #16 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Vi prioriterer ikke å bruke flere tusen på å leie en fancy bil, så vi skal ha en helt vanlig bil fra kirka til fotograf og fest. Skulle gjerne hatt en flott bil, men vi må nedprioritere noe. Fra festen blir det sikkert taxi. Synes det er litt spesielt å ta taxi i brudestasen en lørdagsnatt, men ser egentlig ikke så mange alternativer Endret 7. desember 2006 av rusketulla
flickan Skrevet 8. desember 2006 #17 Skrevet 8. desember 2006 Synes det er litt spesielt å ta taxi i brudestasen en lørdagsnatt, men ser egentlig ikke så mange alternativer ← Det er vel ganske vanlig tror jeg. De fleste har bare "fin" transport fra kirke/vielselokale til festen.
Lassie Skrevet 8. desember 2006 #18 Skrevet 8. desember 2006 Skal dere ha bil? Hvilken type? Leie/låne/egen bil kanskje? ← Jeg svarer selv om vi allerede er gift, jeg. Vi hadde tenkt å leie bil, vi hadde lyst på enten en Chrysler Newport eller en hvit limousin. Men så sjekket vi priser og fant ut at det var utrolig dyrt bare for den lille kjøringen vi trengte bilen til, så da endte det med at svigerfar kjørte i sin Peugot, hehe.
Lassie Skrevet 8. desember 2006 #19 Skrevet 8. desember 2006 Vi prioriterer ikke å bruke flere tusen på å leie en fancy bil, så vi skal ha en helt vanlig bil fra kirka til fotograf og fest. Skulle gjerne hatt en flott bil, men vi må nedprioritere noe. Fra festen blir det sikkert taxi. Synes det er litt spesielt å ta taxi i brudestasen en lørdagsnatt, men ser egentlig ikke så mange alternativer ← Vi tok også taxi fra lokalet vi var i og til Grand Hotel. Tror det er ganske mange som gjør det, faktisk.
*Emma* Skrevet 8. desember 2006 #20 Skrevet 8. desember 2006 (endret) Vi har limosin inkludert i bryllups-pakken vi har betalt for. Den skal vi bruke til kirken og til lokalet etterpå...(den skal kjøre mange turer og skal hente og kjøre gjestene også). Vi har den til disposisjon i 4 timer.) Egentlig syns jeg limo er tacky men alternativene er liksom ikke noe bedre...dvs jeg kan selvfølgelig betale 17.000kr for å kjøre i Cinderella's Glass Coach som trekkes av 6 hvite hester...men det blir litt drøyt (selvom halvparten av alle de andre som gifter seg der gladlig betaler for den.) Endret 8. desember 2006 av *Emma*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå