Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 La de homofile få leve Jaja, bra homofile ikke må henrettes da
Amanlis Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Men det er kanskje påfallende at det er svært få mannlige fotballspillere i Norge som har stått fram. Det er vel en grunn til det.
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Ja når holdningene er at de har jo rett til å leve fordi dem er like mye verd som dyr, er det rart?
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 (endret) De er jo mennesker de også, akkurat som oss. De lever de også, akkurat som dyr, sier Kine. Endret 30. november 2006 av Zari
Gjest Bellatrix Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Så dere Rabalder? Det var tydelig at mange av dem mistrivdes sterkt i det "vanlige" idrettsmiljøet.
Gjest Colubra Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 La de homofile få leve. De må jo få lov til det, stakkars, sier Kine. Ja, stakkars de homofile.. Hadde de vært noen få år eldre så hadde jeg sett på kommentarene deres som typiske fordommer-pakket-inn-i-glanspapir-uttalelser, men de er vel litt unnskyldt pga alderen, for det er jo gjerne ikke refleksjon over sånne spørsmål som opptar en så mye på det stadiet. Ja, jeg vil gjerne si noe, sier Christer. Jeg tror det er færre homofile som driver med sport, fordi de har andre interesser enn heterofile – som shopping. Lenge leve stereotypene! Men hva med lesbene? De er vel på treningsstudio og pumper jern alle som en??
bob marley Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 det er visst ikke bare i de kristne kretser homofil er mislikt
Gjest Fjellsippa Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 Så kan man lure på hvor disse ungdommene har sine fordommer fra. Mange holdninger som unge mennesker har, kommer fra foreldrene. Så jeg tror nok ikke man kan unnskylde dem med at de er unge og lite reflekterte. Mulig de er lite reflekterte, men det speiler nok skremmende holdninger som dessverre finnes blant foreldregenerasjonen til ungdommene. Da er det ikke rart at det blir vannskelig for en del å komme ut, når foreldrene har denne holdningen. Hva om en av disse ungdommene viser seg å være homofil. Ikke lett å slåss med egne og foreldrenes fordommer da.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 2. desember 2006 #9 Skrevet 2. desember 2006 sitter dere faktisk her og over 14-åringer? Jeg tror de mener "la de leve" som at de skal få leve som alle oss andre.
Gjest gjesta Skrevet 2. desember 2006 #10 Skrevet 2. desember 2006 sitter dere faktisk her og over 14-åringer? Jeg tror de mener "la de leve" som at de skal få leve som alle oss andre. ← Joda, men jeg liker ikke å bli sammenlignet med dyr. Gjør du?
Dagoberta Skrevet 2. desember 2006 #11 Skrevet 2. desember 2006 Nå er vi jo dyr alle sammen, da. Hva ellers skulle vi være? (Joda, jeg skjønner, Kine så ut til å sette "oss" og dyrene i to forskjellige båser, og de homofile ble sammenlignet med dyrene, men det tror jeg kom av ren tankeløshet fra en fjortenåring, det er godt mulig hun vil ha litt mer gjennomtenkte meninger når hun vokser opp) Jeg tror bare ungdommene i reportasjen er som ungdommer flest, dette er sikkert ikke en problemstilling de har tenkt mye over, så da har de naturlig nok ikke mye smart å si. Men de mener det godt, og er enige om at seksuell legning ikke skal ha noe å si, verken i idretten eller ellers, og det er vel det som er det viktige?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 2. desember 2006 #12 Skrevet 2. desember 2006 Vel, det faktum at du har en sau i avataren, og jeg har et sjødyr i nicket svarer vel på det.
Gjest Gjesten Skrevet 2. desember 2006 #13 Skrevet 2. desember 2006 Dette er da bare helt vanlig ungdoms naivitet.... Vi forstår vel alle at det de mener er at de er akkurat som oss, og har rett til å få gjøre akkurat som oss om det er det de vil... Å se på artikkelen som noe annet er voksen naivitet, og det er ikke bra...
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #14 Skrevet 6. desember 2006 (endret) Er den personen som har skrevet artikkelen også svært ung eller? For en artikkel Hvem er egentlig Gro Andersen Gleder meg til å se vedkommende i håndball EM! Antar hun er en kryssning av Gro Hammerseng og Anja Andersen, og det kan jo bli interessant! Endret 6. desember 2006 av Sprilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå