Mona32 Skrevet 30. november 2006 #1 Del Skrevet 30. november 2006 Er blitt totalt hekta på Heroes!!! Er det noen som vet hvor mange episoder/sesonger som er kommet ut i USA???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #2 Del Skrevet 30. november 2006 Aldri hørt om serien før, men her finner du kanskje det du lurer på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Colubra Skrevet 30. november 2006 #3 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg fant hvertfall 10 episoder fra sesong 1 som kan lastes ned (ikke at jeg oppfordrer noen til å gjøre det.. *kremt*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary_H Skrevet 1. desember 2006 #4 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg også liker denne serien godt! Men har bare hatt tid til å se de første 4 av 1.sesong. Men skal nok få sett resten også når jeg får bedre tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vela Skrevet 31. januar 2007 #5 Del Skrevet 31. januar 2007 Har sett hele sesong 1 av denne serien, men nå finner jeg ikke noen episoder fra sesong 2, (eller fra sesong 1) enda den har begynt i USA, og det har kommet to episoder allerede. Bruker Limewire... Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona32 Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 31. januar 2007 Har sett hele sesong 1 av denne serien, men nå finner jeg ikke noen episoder fra sesong 2, (eller fra sesong 1) enda den har begynt i USA, og det har kommet to episoder allerede. Bruker Limewire... Noen som vet? ← Det er kommet ut to nye episoder (12 og 13) i januar. Har funnet dem jeg... på den siden som man ikke nevner høyt, men har med pirater å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 2. februar 2007 #7 Del Skrevet 2. februar 2007 Nr 13 var den som gikk sist. Det går på mandager i USA tror jeg, så kommer altså nr 14 på mandag. Kjæresten min har alle 13 som han har lastet ned på Limewire! KJEMPEbra serie! Den begynner jo her i Norge etterhvert da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 21. mars 2007 #8 Del Skrevet 21. mars 2007 åå, nå må vi vente helt til 23.april for den geniale fortsettelsen! Vil ha mer Heroes nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 2. juli 2007 #9 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg ELSKER denne serien!! NÅR kommer 2. sesong?!?!? Noen flere som har sett ferdig 1. sesong? Lage spoilertråd?! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 2. juli 2007 #10 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg ELSKER denne serien!! NÅR kommer 2. sesong?!?!? Noen flere som har sett ferdig 1. sesong? Lage spoilertråd?! :D Jeg har sett. Er med på en tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majva Skrevet 2. juli 2007 #11 Del Skrevet 2. juli 2007 Endelig noen som er like hekta på Heroes som meg! Grøss, Sylar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 2. juli 2007 #12 Del Skrevet 2. juli 2007 Jippi!! Har laget en tråd her hvor det blir advart om at det er spoilere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 10. oktober 2007 #13 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg elsker HEROES! Er det noen som vet når denne sesongen kommer ut på dvd? Jeg har lyst å ønske meg den til jul, men jeg veit ikke om den kommer til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filofaxen Skrevet 16. oktober 2007 #14 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Heroes sesong 2 har begynt i USA ja. Episode 4 gikk på tv (usa) i går. Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 17. oktober 2007 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå