Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia Tufte!!!!!

Måtte de score mål i kveld. :danse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ja jeg får kuppe tråden helt alene siden ingen vil snakke om kampen. Eller kanskje dere er så opptatt av kampen at dere ikke har tid til å diskutere her... ;)

Men nå har Tufte scora.

Skrevet

juhu :hoppe:

4 mål til Tufte. Har fulgt med på alle episodene som har gått. Er IKKE fotball-interesert, men Tufte må jeg følge med på. Tufte er best

Grattis Tufte :smilyblomst::tommelsmil:

Skrevet
juhu :hoppe:

4 mål til Tufte. Har fulgt med på alle episodene som har gått. Er IKKE fotball-interesert, men Tufte må jeg følge med på. Tufte er best 

Grattis Tufte :smilyblomst:  :tommelsmil:

Jeg er heller ikke fotballintressert, men Tufte er knall :legrine:

Også 4 mål a gitt... :overrasket:

Skrevet

Hurra for Tufte! Synd at det er over nå :( Var på Lerkendal og så kampen. Superkult. Tuftegutta er så nydelige! :D

Skrevet
Daniel er litt søt  :rodme:

synest du????????

jeg synest martin..... udi...... og øyvind er skjønne jeg......

Skrevet

Utrolig underholdende kamp!!! :ler: De er så søte der de løper og fomler og i blandt treffer. Det er hva jeg kaller idrettsGLEDE!!! :klappe:

Gjest Vilja :-)
Skrevet
synest du????????

jeg synest martin..... udi...... og øyvind er skjønne jeg......

Ja, synes Daniel har noe ved seg. Han ser ut som en skikkelig snilling, en godgutt. Udi er ikke så aller verst nei. Synes han nærmet seg kaliberet 'kjekkas' når han skulle hoppe fallskjerm. Fikk noen glimt av ham i fallskjermdressen..

Hm, husker ikke navnet hans i farten, men det er en som stadig vekk syter og klager på ALT mulig! Han driver meg til vannvidd!! "Åh, jeg trodde jeg skulle døøø", "Jeg skal ALDRI mer gjøre det eller det", "Det var HELT forferdelig", "Og så kom den STORE ballen og bare PLAFFET meg i hodet" osvosv i det uendelige :ler:

Skrevet

Det MÅ være homseStian det! :ler: Han har sin sjarm han også syns jeg.

Skrevet
:ler: Nei Annie, det var ikke Stian Jensen jeg tenkte på, Stian var den som syta og klaga mest i FORRIGE sesong. Denne sesongen har en annen overtatt 'syte-tronen'. Tenker på han mørke, ser ut som han har marokkansk opprinnelse eller noe lignende. Han slenger litt med haka når han snakker, kan det se ut som.
Skrevet

HVorfor er ikke Kenneth med mere forresten? Han var jo med i starten på sesong 2.

Skrevet

Det var trist å lese om Kenneth! Trodde selve konseptet med Tufte var mynta på at deltagerene skulle få være seg selv fullt ut. Men det følger jo unektelig med visse konsekvenser av å bli kjendis, med gjenkjennelse, stress og mas. Håper han "finner seg selv" igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...