Gjest Frk Åberg Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 (endret) Tenkte jeg skulle strikke ullsokker til bestefaren min til jul, da det ikke lenger er noen bestemor til å strikke til ham. Men jeg finner ingen oppskrift. Dvs. har lett gjennom mine egne hefter, og sett på nett, men har ikke funnet noe. Har strikket en del før, men aldri sokker, og føler meg ikke trygg nok til å strikke etter eget hode. Er det noen som har linker til oppskrift på enkle ullsokker (til menn)? Jeg ville blitt evig takknemlig Vet det ikke er verre enn at jeg kan gå og kjøpe oppskrift, altså, men tenkte jeg kunne prøve på nett først. Endret 30. november 2006 av Frk Åberg
Villemoe Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 (endret) Hvis det er raggsokker så er denne enkel og grei å strikke etter. Klarte nesten helt uten hjelp fra mor første gangen. http://www.pinnsvindesign.no/hovedoppskrifter.htm Gå ned til raggsokker til hele familien. Endret 30. november 2006 av Villemoe
Gjest Frk Åberg Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Tusen takk! Er nesten ferdig med den første sokken - dette går jo lett som en lek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå