Gjest Leiababe Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Dette har sikkert vært oppe gang, på gang,på gang.. Men, jeg spør igjen likevel. Når man bruker eggløsningstest.. hvis den er positiv.. er el i gang da, eller får du el innen 48 timer? Har ikke helt skjønt dette her.. :klø:
skruf Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Mener på at el skjer i løpet av 24-48 timer etter positiv el-test. Satset på det jeg i allefall Lykke til
Gjest Leiababe Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Takk takk Håper det skjer snart. Trodde det skulle være i dag, men neida
skruf Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Hos meg var det fem dager tidligere enn jeg hadde regnet med....
Gjest Leiababe Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Er vel ikke sikkert syklusen min er helt på dagen, men har sjekka hele uka. Håper det skjer noe i løpet av helga i alle fall
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Må bare spørre dere etter en noe. Er det sånn at dere tar testen hver dag?.. Er det mange tester i en pakke da eller?
Gjest Leiababe Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 Både clearblue og quick respons har pakker med syv i. Jeg har sjekket hver dag denne uka(trodde jeg skulle ha el nå, men neida..).
Smashing Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 Jeg må nok kjøpe meg flere tester.. Klarer aldri helt å finne ut når jeg har EL... Skal ikke være lett nei.
Gjest Gjesta Skrevet 3. desember 2006 #9 Skrevet 3. desember 2006 Dette er jo ikke lett i det hele tatt det.. Må kjøpe mine første tester i morgen jeg..
Nurken Skrevet 9. desember 2006 #10 Skrevet 9. desember 2006 Både clearblue og quick respons har pakker med syv i. Jeg har sjekket hver dag denne uka(trodde jeg skulle ha el nå, men neida..). ← Jeg har kjøpt hos billige-tester.no, og der fikk jeg 21 (!!) eggløsningstester og tre graviditetstester for kun 180 kr! Knall bra. Har selvsagt brukt opp alle gravitestene, hehe...uten hell, bare en masse håp. (Snakk om dust, stresse meg å ta de gravitestene før mensen var på plass igjen...altså etter pilleslutt...Håpefull til tusen!) Tok el-test i går som var positiv, og vi koste selvsagt. Og det skal vi både i dag og i morgen og selvsagt Anyway, ville bare tipse om disse billige, men helt ok testene. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå