Gjest Gjest Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 For en stund siden møtte jeg for første gang en nettvenn som jeg hadde hatt veldig god kontakt med på nettet. Var veldig nervøs for møtet, og det første som datt ned i hodet mitt da jeg møtte ham første gang var "hjelp, han er alt for kjekk". En sånn type som folk snur seg etter på gaten. På en måte hadde jeg kanskje taklet det bedre om han var under gjennomsnittet Etter det første møtet har vi gått lange turer i byen, og hatt like bra samtaler som vi hadde på nettet. Han sier at han aldri har hatt sånne samtaler med noen andre. Er sånne kommentarer en annen måte å si at han liker meg som en venn, og bare det? Som dere skjønner er det én ting jeg ikke tør spørre ham om
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 For en stund siden møtte jeg for første gang en nettvenn som jeg hadde hatt veldig god kontakt med på nettet. Var veldig nervøs for møtet, og det første som datt ned i hodet mitt da jeg møtte ham første gang var "hjelp, han er alt for kjekk". En sånn type som folk snur seg etter på gaten. På en måte hadde jeg kanskje taklet det bedre om han var under gjennomsnittet Etter det første møtet har vi gått lange turer i byen, og hatt like bra samtaler som vi hadde på nettet. Han sier at han aldri har hatt sånne samtaler med noen andre. Er sånne kommentarer en annen måte å si at han liker meg som en venn, og bare det? Som dere skjønner er det én ting jeg ikke tør spørre ham om ← Du trenger ikke spøre han rett ut uansett. Det viktigste er at du faktisk følger opp videre og tør å være sammen med han, prate og la det utvikle seg. Ikke alle gjør det.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Du trenger ikke spøre han rett ut uansett. Det viktigste er at du faktisk følger opp videre og tør å være sammen med han, prate og la det utvikle seg. Ikke alle gjør det. ← Ja du har vel rett, finner vel ut etter hvert hva han vil. Men får bare litt dårlig selvtillit og lurer på hva han ser i meg. Tenker på om han treffer andre på samme måten. Tror ikke jeg hadde tenkt det samme om en som ikke var like pen å se på, så kanskje jeg diskriminerer pene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå