Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahh for et supert sted å handle julegaver!:-D . Ok uansett, ser at frakten kommer i overkant av 400 kr. Så at noen her inne klarte å "senke" den. Hvordan? Legge til mer/mindre? Hvor lang er leveringstiden der? sånn ca da. Og dette er litt flaut men hva er "card name" ? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessuten, hva er forskjell på billing og shipping? er litt grønn på dette, derfor maset :sjenert:

Skrevet

Jeg skrev bare den samme adressen på begge to. Billing betyr fakturering, altså hvilken adresse eieren av kortet du betaler med er registrert på. Det er viktig at adressen du skriver på "billing" er den samme som står på kortet du betaler med. Shipping er adressen varene leveres til :)

Tror jeg ihvertfall, de med litt mer peiling får rette meg hvis jeg sa noe feil.

Har akkurat bestilt denne til ei venninne, håper den faller i smak.

Skrevet (endret)

Hendig sak! Tenkte på å kjøpe den til en venninne jeg og faktisk, men endte opp med apevekkerklokken jeg da :)

Du har ikke peiling på noe av det andre jeg lurer på da? er litt ivrig etter å bestille ..fort!

Er din frakt like høy?

Edit: har jeg fått dysleksi mon tro?

Endret av Sniff
Skrevet

Har ikke handlet der før, så jeg vet ikke hvordan man kan få fraktkostnadene opp eller ned. Jeg måtte betale 4,9 pund i frakt, altså ble gaven dobbelt så dyr som den egentlig var, men det får heller være.

Skrevet

Jeg lurer å på det med frakt.

Skulle kjøpe sko til 195 men frakten var på 400 ca og da gadd jeg ikke :(

Shippping og billing adressen var den samme og.

Skrevet

:overrasket: er det sant?? Så om jeg bestiller et smykke så må jeg betale 400 i frakt!?

det var uansett veldig mye bare for sko. Hva, sender de skoa over i et privat jet fly eller??

Skrevet

Jeg fikk ikke så høy frakt. Fikk frakt på ca 80 kr. Bestilte også neglelakktørkeren, fyllesyk-medisin og ballerina-tøfler. Håper varene kommer snart... :)

Skrevet
Åssen fikk du til bare 80 kr i frakt?

Vet ikke, gjorde ikke noe spesielt... Kanskje frakta ikke ble så høy fordi tingene jeg bestilte ikke veide så mye. Men det virker jo litt rart at en må betale 400 kr i frakt for et par sko... :forvirret:

Skrevet

Ja vet. Kostet jo over dobbelt så mye for frakten :(

Skrevet
:overrasket:  er det sant?? Så om jeg bestiller et smykke så må jeg betale 400 i frakt!?

det var uansett veldig mye bare for sko. Hva, sender de skoa over i et privat jet fly eller??

Nei, da betaler du standard fraktpris, som er godt under hundrelappen. Det er bare om man bestiller tunge ting som sko at frakten blir så høy.

Skrevet

Man må også betale tollavgift på ca 180 kr hvis man bestiller for over 200 kr. Jeg bestilte to små ting der en gang og betalte 49 kr i porto...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...