Blueberry Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Nå lurer jeg fælt her... I posten i dag kom en faktura på kr 800,- med faktura dato 1.april 2005. Dette er jo ett og et halvt år siden! Jeg vet akkurat hva det gjelder, men trodde kanskje jeg hadde betalt denne for ett og et halvt år siden ja... Husker det var noe om dette på tv2 hjelper deg for en god stund siden, men vet ikke helt hvordan jeg skal finne det igjen. Noen som vet noe om foreldete fakturaer o.l.? Er dette en regning jeg bare må finne meg i å betale?
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 fakturaer foreldes først etter 3 år, så du er nok fortsatt skyldig dette beløpet: foreldelsesloven §3
Amanlis Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Men har du ikke fått purringer heller?
Bex Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Hei Jeg ville sett på gamle kontoutskrifter for å forsikre meg om at det ikke var betalt før. Og så kontaktet leverandøren og spurt hvorfor fakturaen kom så sent. Ville hvertfall ikke betalt noe før du vet at det er et reellt krav. Vanskelig å få pengene tilbake...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå