Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:) Har kjøpt meg sort langt skjørt.

Og en sort jakke tynn heklet lissom.

Hva passer inntil det da?

Forslag takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har kjøpt meg ny pen sort bukse, så det blir nok den og en pen topp til.

Skrevet

Jeg har kjøpt meg sort buksedress med chiffon drapert uten på i fra sparkjøp. Ikke typisk jul,så da kan jeg bruke den en annen gang også. I år kommer jeg nok til å bruke den på julebordet, julaften og på nyttårsaften. Synes det er så kjekt med svarte klær, for da kan jeg variere med tilbehøret. Har kjøpt røde sko og rød veske nå for å friske det opp litt.

Skrevet

Skal ha på meg mønstrete kjole i 50-talls stil som går i fargene sort, grått og hvitt.

Kjolen går til rett under knærne.

Gjest -eline-
Skrevet

Jeg har kjøpt en rød smal knelang kjole som jeg skal pynte litt opp med sort sløyfebånd over midjen, skal ha sorte strømper, disse skoene, små strassøredobber, hårbøyle i sort "silke" med sløyfe&strass i oppsatt hår (med mindre jeg ikke klipper det så kort som jeg har lyst til...), og ei sølvveske med sort sløyfebånd.

Skrevet (endret)

På julaften skal jeg ha en brun knelang kjole med gullblomstret mønster og gull"belte" i midjen fra ONLY, og heklet bolero m/ lange armer i gull, også fra ONLY. Sikkert mange av dere som har sett både kjolen og boleroen.

Resten av julen har jeg ikke bestmt noe antrekk. Det blir både julebord og diverse sammenkomster fremover. :)

Endret av ~Mrs.Valentine~
Gjest bamsemums
Skrevet

Svart stroppekjole med litt glitter i "livet", svart liten matchende cardigan med svarte høyhælte pensko.

Skrevet

Jeg har ikke bestemt meg ennå, men akkurat nå vurderer jeg en sort dressbukse og en gulltopp.

Gjest Dallandra
Skrevet

I år har jeg funnet "julaftenkjolen", og skal bruke den for første gang. Det er en flaskegrønn, fotsid kjole i empiresnitt( les: Jane Austen, Stolthet og Fordom, Fornuft og Følelser...) med noen få broderier i cerise-lilla. Ingenting å gå i julebord i, men så skal jeg heller ikke i julebord i år. Resten av jula blir det nok gjenbruk, både av denne kjolen og andre antrekk som finnes i klesskapet.

Skrevet
I år har jeg funnet "julaftenkjolen", og skal bruke den for første gang. Det er en flaskegrønn, fotsid kjole i empiresnitt( les: Jane Austen, Stolthet og Fordom, Fornuft og Følelser...) med noen få broderier i cerise-lilla. Ingenting å gå i julebord i, men så skal jeg heller ikke i julebord i år. Resten av jula blir det nok gjenbruk, både av denne kjolen og andre antrekk som finnes i klesskapet.

Den kjolen høres lekker ut. Hvor har du funnet den?

Skrevet

*lurer også*

Skrevet

Har kjøpt to nye kjoler, en rød og en svart, og gleder meg til å bruke dem. :)

Skrevet

Jeg har ny knelang sort kjole og kortermet bolero :)

Skrevet

Så langt har jeg faktisk ikke tenkt enda...

Antagelig skjørt og en fin topp :sjenert:

Gjest Leiababe
Skrevet

I år blir det sort bukse, gulltopp og pumps.. Orker ikke kjoe/skjørt i år Men tror nok jeg blir pynta nok fordet.. :)

Skrevet

Sort kjole med sorte polkadotter. Også tror jeg den har en sløyfe høyt oppe i livet, rett under brystene eller noe sånt. Husker ikke helt.

Har brukt den en gang tidligere i år.

Skrevet

Sort 50-talls kjole med rødt belte i livet, rød strompebukse og sorte pumps.

Skrevet
:)  Har kjøpt meg sort langt skjørt.

Og en sort jakke tynn heklet lissom.

Hva passer inntil det da?

Forslag takk.

En topp med en sprek farge, rødt eller klar lilla er fin mot svart.

Gjest Dallandra
Skrevet

*lurer også*

Jeg fant den på salg på Noa Noa i Trondheim tidligere i høst. Da var den satt ned med ca 70% og kostet fortsatt 1000 kroner. :overrasket: Den tilhører Noa Noas høstkolleksjon, så det kan jo hende det henger en og slenger i en butikk her eller der enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...