Lilli1979 Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Det er nemlig det eneste hun ønsker seg... Bør være et litt fint merke, gidder liksom ikke gi bort en enslig flaske med nivea til jul...
Gjest niomi Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Det er nemlig det eneste hun ønsker seg... Bør være et litt fint merke, gidder liksom ikke gi bort en enslig flaske med nivea til jul... ← Jeg har gitt bort Biotherm sin body lotion både til mor og mormor til jul med stor suksess.
Gjest Elfrida Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Biotherm tiltredes, den i hvit flaske med blått trykk, husker ikke hva den heter.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Biotherm sin som anbefales over her er nydelig på huden, men jeg liker ikke lukta. Minner meg om syntetisk appelsinsmak fra noe medisin jeg fikk som liten. Dior har en som heter Bikini som er nydelig. Like god mot huden som Biotherm sin og diskret, fin lukt.
Gjest Kanelia Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Biotherm tiltredes, den i hvit flaske med blått trykk, husker ikke hva den heter. ← Den heter Biotherm anti-drying body milk og er kjempegod!
Lola83 Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Kanebo sin er luksus..ikke SÅ dyr heller..kommer i en pen, smakfull, enkel krukke.. Lukter IKKE tutti frutti, hehe.. Bikini fra Dior har jeg selv for øyeblikket..men ville ikke anbefalt og kjøpe den til eldre damer..
Gjest glamourgirl Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 Jeg sverger til Biotherm sin i ferskenfarget flaske, eller Clarins bodylotion for tørr hud. Føler begge disse er bedre enn den hvite til Biotherm om vinteren da huden ofe er noe tørrere.
nynne Skrevet 30. november 2006 #8 Skrevet 30. november 2006 hvordan er den biotherm biosenses da? blå krukke...
Gjest Borghild Skrevet 30. november 2006 #9 Skrevet 30. november 2006 hvordan er den biotherm biosenses da? blå krukke... ← Den er helt super. Lukter nyyyyyyyyyydelig og trekker godt inn i huden. Dusjsåpen er også veldig bra.
Gjest niomi Skrevet 1. desember 2006 #10 Skrevet 1. desember 2006 Den er helt super. Lukter nyyyyyyyyyydelig og trekker godt inn i huden. Dusjsåpen er også veldig bra. ← Nå ble jeg overrasket, Borghild! Trodde du brukte Spenol, jeg...
Bex Skrevet 1. desember 2006 #11 Skrevet 1. desember 2006 Hei Både den hvite og den aprikosfargete bodylotionen fra Biotherm er god, men må nok holde en knapp på den aprikosfargede. Den har hvertfall falt i smak hver gang jeg har brukt den som julegave.
Gjest Deception Skrevet 1. desember 2006 #12 Skrevet 1. desember 2006 hvordan er den biotherm biosenses da? blå krukke... ← Den serien lukter helt fantastisk! Bare synd det ikke finnes bodyspray til, for lukta er ganske sterk, og passer nok dårlig sammen med parfyme.
Lilli1979 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 1. desember 2006 Tusen takk for mange gode forslag Skal en tur til Køben neste uke så da skal jeg slå meg litt løs i tax-free'n!
Gjest Frk. Grønn Skrevet 1. desember 2006 #14 Skrevet 1. desember 2006 Vet ikke om den er så eksklusiv akkurat, men jeg elsker Gosh sin blå bodylotion! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå