pusejenta Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Var hos tannlegen i går. Fikk behandling med dormicum. Våknet i dag og hadde vondt i en tann som jeg ellers ikke har hatt problemer med. Tannlegen sa i går at det var et hull der som han skulle fikse. De borret i tanna og fylte den. Nå er den så vond når jeg tygger, eller kommer borti den at jeg holder på å "døøøøøøø"......... Ringte tannlegen og jeg må inn i morra. Jobben min betaler ikke lønn ved tannlege besøk. Skal jeg måtte lide fordi tannlegen har gjort noe feil? Jeg tenkter kansje det er kommet bakterier eller noe under fyllingen? eller at han har borret for langt eller noe........
Supraspinatus Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Er du ikke fornøyd så har du rett til å klage, du har trossalt betalt ganske mye for dette. har ikke vært inne å lest, men ta en titt på forbrukerportalen.no se om du finner noe der
Gjest niomi Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Du vil ikke kunne vite etter så kort tid at det er noe galt. La det bero en uke. Er det like ille da, er sannsynligheten større for at tannlegen har gjort noe galt.
Gjest Fruktfat Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 kan det rett og slett være at fyllingen er for høy? og at jobben gir lønn for tannlegebesøk kan man ikke forvente...
pusejenta Skrevet 30. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2006 tviler på at fyllingen er for høy... Hvis jeg tar på tanna er den vondt, og jeg har vondt i nesa og kinn benet....
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Betennelse kanskje? Ring tannlegen din å be om å få time umiddelbart.
pusejenta Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2006 Det viste seg at de måtte rotfylle der!"!"!!! Jeg har fått et skriftlig pristilbud på å fikse alle tennene for 17.000 Spurte tannlegen i dag og han sa det ble litt dyrere Kommer til finne ut av om jeg faktisk skal betale mere siden jeg allerede har fått et pristilbud,,,,,,,,,,,, Må ringe forbrukerombudet eller noe, ikke vet jeg. Så nå skal jeg få smerte stillende og vente til den nye timen slik jeg kan få den dopen jeg trenger...
Gjest niomi Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 Det viste seg at de måtte rotfylle der!"!"!!! Jeg har fått et skriftlig pristilbud på å fikse alle tennene for 17.000 Spurte tannlegen i dag og han sa det ble litt dyrere Kommer til finne ut av om jeg faktisk skal betale mere siden jeg allerede har fått et pristilbud,,,,,,,,,,,, Må ringe forbrukerombudet eller noe, ikke vet jeg. Så nå skal jeg få smerte stillende og vente til den nye timen slik jeg kan få den dopen jeg trenger... ← Siden du må ha en rotfylling som de ikke har oppdaget før, må du nok betale ekstra, ja. For denne rotfyllinga kommer utenfor prisoverslaget.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 Hvorfor må du fikse ALLE tennene? Har også hatt en udugelig tannlege som endte opp med at jeg hadde store smerter i tanna han holdt på med, tror kansje noen nerver har kommet i klem eller noe sånt, men den gjorde vondt ilang lang tid etterpå, og nå etter flere år gjør den fremdeles vondt, men ikke konstant lenger, kun av og til når jeg tygger noe med den feks. Men jeg tør ikke gjøre noe med den nå, har fått tannlegeskrekk etter den uforsiktige tannlegen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå