Gå til innhold

Hår og blomster!??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal ha en enkel kjole, farge ivory. Den har litt høyt liv, skjørtet er ikke særlig vidde i (ikke underskjørt...). Utringingen er rund, ikke så dyp, men ganske vid. Kjolen har chiffonermer ned til albuen, derfra henger det ned en 'spiss' i chiffon. Det er dessuten chiffon 'overlegg' på skjørtet også, som er splittet foran. Kjolen har dessuten et lite slep. (Jeg har desverre ikke lykkes i å finne bilde av den på nettet!)

Brudgommen skal ha sort dress og kremfarget vest og kravatt.

Jeg har mørk blondt, langt (til midt på ryggen) kjempetjukt krøllete hår. Har tenkt at jeg kanskje bare skal sette opp litt av det bak, og ha det meste utslått. Eller hva sier dere? Men da tror jeg ikke at jeg vil ha slør?? Jeg er egentlig ganske usikker...

Når det gjelder bukett, har jeg lyst på røde roser - rødt er liksom veldig min farge, da... (har utrolig mye røde klær... hehe). Kanskje noe lignende hun oppe til vesntre her: www.brudespesialisten.no/galleri.htm

Har også sett en som ligner, men er litt dråpeformet, med eføy i.

Men blir det for voldsomt med rødt? Er sånn i tvil...

Blir veldig takknemlig for alle råd og synspunkter, altså!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Pip!

Jeg skal også ha stort sett røde roser i buketten min :D

Jeg ELSKER røde roser, og synes ikke det blir for voldsomt i

en bukett. Det er jo bare kjempeflott! Vi skal bruke røde roser i

alt av blomsterpynt i bryllupet vårt :hjerter:

Når det gjelder håret ditt så skal jeg ikke komme med noen råd

eller forslag da jeg ikke har peiling :o , men jeg regner med at frisøren

du skal bruke har masse gode råd til deg om det!

Lykke til!

K.

Skrevet

Hei på deg :-)

Når det gjelder rosene dine, så synes jeg det er fint med farger, alt annet blir jo veldig sterilt og nøytralt, så er fargeklatt er bare lekkert.

Når det gjelder håret ditt så synes jeg det er aller viktigste er at du skal føle deg vel. Jeg har også langt hår som deg, og når jeg skal gifte meg vil jeg ha det ned, ettersom det er det jeg synes er finest og er liksom "meg".

Om du skal ha noe i synes jeg at det er best å prøve sammen med hele brudekjolen, for det gir et helt annet inntrykk enn om du bare skal ta det på deg for å se...

Blir nok smashing uansett du :-)

Skrevet

Helt utrolig, Pip!!! :D

Vi er visst ganske like!!! Jeg skal også ha en lignende kjole som du beskriver, med høyt liv, uten underskjørt og med chiffon!!!!!! I tillegg skal jeg også ha røde roser. Jeg går for denne buketten, med litt innslag av hvitt og grønt også. http://www.jimmis.com/brud/default.asp Det er bukett nr. 28.

Dette var moro!

Skal forresten ha laaangt slør også, jeg. Og kjolen min skal ha slep.

Skrevet

lilleBRURA:

Denne buketten var bare helt nydelig. Fy flate hvor fin den var med det hvite og grønne i. En helt rød bukett blir kjedelig i forhold. Og så er jeg veldig glad i den fasongen du har valgt.

Pip: lilleBRURA's bukett må du virkelig ta en titt på! :P

Skrevet
Jeg går for denne buketten, med litt innslag av hvitt og grønt også. http://www.jimmis.com/brud/default.asp Det er bukett nr. 28.

Dette er jammen meg en bukett som er populær. I fjor var dette virkelig en ”slager” her inne også, og det var flere som hadde denne buketten. Må innrømme at jeg vurderte den en stund selv også, men for meg ble den litt for stor og voldsom.

Synes forøvrig det kan være smart å velge en bukett som ikke bare er helt rød, da det ofte blir veldig blikkfang.

Vil ellers anbefale å snakke med blomsterdekoratøren om dette jeg, for de har virkelig mange gode ideer å komme med.

Skrevet

Augustbrud02! Ja, jeg vet at det var flere som falt for denne buketten i fjor. Det var faktisk her inne jeg "oppdaget" den. :D Den var liksom bare MEG!! Hadde noe lignende i tankene før jeg så bildet, og når jeg så den, sa det bare pang! Og rødt SKAL jeg bare ha!!

Skrevet

Hei!

lilleBRURA - så artig da!! Vi to må nok holde kontakten framover.. :D

Nydelig bukett du skal ha! Jeg likte den kjempegodt, altså!! Men jeg er ganske liten, dessuten VELDIG 'enkel' i stilen, så jeg tror nok at jeg skal ha en noe mindre en...

Lurer også på en ting - når det liksom henger sånne 'spisser' i chiffon ned fra ermene (albuen) - hvordan vil det da ta seg ut med dråpeformet bukett? Vil ikke det liksom bli litt smør på flesk?? Lurer egentlig på om det blir en som ligner veeldig på den jeg la i linken min lenger oppe, jeg... (Bare med eføy, for det er så fint!) Da får liksom chiffonen flagre i fred... :D

K: Vi har også tenkt å ha røde roser til all pynting! Det blir jo veeldig romantisk da! Vi har tenkt å ha kronblader på bordene, sammen med eføy... Og så skal vi ha flytelys i små skåler, med røde kronblader nedi vannet. I kirken har vi tenkt bare å ha en fin rosebukett på alteret, og kanskje noe mer. Og så har vi funnet et kjempefint bilde av en rose som skal pryde forsiden på sangene, både i kirken og til middagen. og bryllupskaken blir hvit med røde roser... Jada. Tror det skal bli bra...

Og rød bukett blir det! All tvil er nå feid til side! Men siden den ikke skal være så stor og sånt, så tror jeg ikke at den skal stjele all oppmerksomhet heller...

I dag har jeg endelig fått bilde av kjolen min (bare på papir, dessverre...), og jeg er nå bortimot helt overbevist om at det blir løst hår, ja...

Men jeg er åpen for det meste, inntil jeg har vært til prøvepynting...

Klem til dere alle fra Pip

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er også veldig glad i røde roser, og vil ha det med grønt bl.a. eføy. Men jeg synes både formen og fargen er så vakker på roser, så jeg liker ikke at de sitter for "tett" sammen i en ball, jeg liker at hver rose får plass til å ta seg ut på sitt beste. Jeg tror kanskje det blir litt liljekonvall også for å ha med litt mer, og la hver røde rose få oppmerksomhet for seg selv. Jeg liker igrunnen brudeslør godt også, og det er jo BRUDEslør, men blomsterdekoratøren jeg har snakket med sa at det måtte jeg ikke ta, det var så oppbrukt!

Skrevet

Pip, den buketten du har linket til var utrolig fin! Jeg liker også best veldig enkle buketter og syns absolutt du skulle gå for noe sånt. Jeg har lyst på en som er lik bare med hvite roser (temaet er lilla og hvitt), men brudgommen insisterte på å velge buketten :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...