Champagnepiken Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Jeg skal på besøk til en norsk dame i London til helga, og hun har bedt meg kjøpe med noen norske greier. For eksempel en pakke enkle kort med Edvard Munch-bilder som motiv. Noen som har sett ENKLE Munch-kort noe sted? (I Oslo, for eksempel?) Jeg finner nemlig bare doble her, og det er ikke helt det hun er på jakt etter.
Gjest Elfrida Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Munchmuseet kanskje? De har mye forskjellig i museumsbutikken, kjøleskapsmagneter med Munchbilder og sånn.
Gjest Maksprell Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Jeg kjøpte masse kort med munch motiv på bokhandler engang i tiden..kan jo tenkes det finnes fremdeles.
Gjest Eir Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Jeg vet at jeg har kjøpt enkle Munch-kort på ett museum i Oslo, enten Nasjonalgalleriet eller Munch-museet. Det er noen år siden, men det kan jo hende de fortsatt har.
Gjest Saramia Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Kan du ikke snike deg inn på Munch museumet og ta noen bilder og printe de da...
Gjest loren Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Jeg kjøpte på Munch museet i sommer iallefall:)
Passion Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 På bokhandler får man også sikkert kjøpt munch-kalender...? Hvis det er en ide...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå