Prinsesse-vil-ikke Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Jeg kjøpte en krølltang på Elkjøp i går, men var misfornøyd med den. (Gav meg ikke slike krøller jeg ønsket...) Kan jeg få byttet den med kvittering i dag, eller er det slike ting man ikke får byttet? Eller bør jeg si at jeg har fått den i gave... og at det var feil krølltang...?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 "Hos Elkjøp kan en komplett vare returneres innen 30 dager fra du har mottatt varen, og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke mobiltelefoner og produkter solgt med abonnement. Husk å ta med kvittering." Fra Elkjøps' hjemmeside. Så det burde nok gå greit å få byttet den.
Gjest Shayla Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Det skal vel gå an å bytte alt de har, pakk den inn sånn som den var når du kjøpte den. Og lever den tilbake og si at du ikke var helt fornøyd.. Trenger jo ikke si at du har brukt den. Bare si at jeg vil gjerne levere tilbake denne. Pleier å funke fint det. Jeg har levert tilbake en brukt mobil engang og det gikk helt flott.
Liskat Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Japp, du får levert tilbake innen 30 dager. Noen ganger også etter det, men da får du ikke pengene tilbake og må kjøpe ny vare eller få tilgodelapp.
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2006 Jeg byttet i går, og joda, ikke noe problem. Jeg sa bare "jeg skal returnere denne, jeg" og det var greit! Gikk inn i butikken og valgte meg ut en annen krølltang med mindre omkrets, og som var billigere, slik at jeg fikk tilbake litt penger! :-) Helt problemfritt altså!
nea Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 På elkjøp får du til og med tilbake penger for Sjokoladejulekalenderne.... til og med når de er spist opp...... Billig reklame.... Genialt enkelt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå