Linx Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Varmet opp litt MME i natt som ikke ble brukt alikevel. Kan den varmes opp igjen? Den ble satt rett i kjøleskapet etter oppvarmingen og jeg har hatt litt malt i den. Den ble bare satt et par minutter i varmt vann, for det var sånn ferdig MME på "pappdunk" som var romtemperert...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Står det ikke noe om det på pakka?
Gjest Mayamor Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Jeg har kastet det som har vært rester. Bare for sikkerhets skyld. Men jeg er ikke sikker på om det er nødvendig. Bedre føre var er mitt motto...
Musemor Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Jeg er ganske sikker på at det står på pakningen at det ikke går an...
Linx Skrevet 30. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2006 Jeg har kastet pakken, og har ingen fler... Men da kaster jeg den likegodt! vil ikke at lille snusk skal få vondt i magen!!! Takk for svar!!
Gjest Mayamor Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 De er så ekstra sårbare når de er så små...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå