Gjest Jenny 06 Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Etter litt frem og tilbake er jeg og sambo inne i en kjempe fin periode. Vi susser og sier fine ting til hverandre, men vi har ikke sex. I utgangspunktet tror jeg ikke noen av oss er av typen som MÅ ha oss 6 dager i uken, men nå har det virkelig dødd ut… Han får en blow-job av og til – jeg liker å gi han det, men når det kommer til selve samleie så funker det bare ikke. For noen uker siden kom det opp under ”forsøk på en akt” at vi begge synes at alt er blitt rutine – gå og legge seg, kle av seg, gjøre det… Vi er ikke så flink til kommunikasjon noen av oss og har aldri hatt noe utsvevende sex liv. Har så lyst å forsøke meg på noe, men redd for at det skal bli så ”klisje”….. noen som har noen gode tips?
Gjest Nevrotikeren Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Hei, du. Jeg og min samboer hadde samme "problemet" for en liten stund siden og alt jeg kunne tenke på var hvor mange dager som hadde gått siden sist og hva jeg kunne gjøre for å "fikse" det. Det ble ikke bedre av at jeg synes samboeren min er dødslekker... :D Uansett. Det som fungerte hos oss var at jeg tvang meg selv til å slappe av og ikke telle dager siden sist. Mannen var sliten så jeg dullet litt ekstra med ham og sørget for at vi la oss tidlig noen dager og vips! var vi i gang igjen. Nå vet jo ikke jeg hva som kan hjelpe dere, men jeg ville bare at du skulle vite at det kan ordne seg og mitt tips for å få i gang ting er å dra på fest uten undertøy og så forteller du det til ham etterpå. Suksess her, i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå