Gjest Gjest Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Hei Vi har vært gift i snart 7 år. Jeg elsker han av hele mitt hjerte og jeg er verdens heldigste som er sammen og gift med han. Men det er noe han gjør som jeg ikke liker. Han slutter på jobben 1 time før meg, og flere dager i uka før jeg kommer hjem fra jobben så sitter han bak en busk og venter på meg. Og da jeg kommer hjem, hopper han fram og skremmer meg! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg går jo på nåler hele dagen! :cry: Han vet jeg er lettskremt, men gjør dette likevel. Jeg har fortalt han mange ganger at jeg ikke liker dette, men han vil ikke slutte. Han bare ler og synes det er kjempemorsomt. Hva skal jeg gjøre? Fortvilet enke(?)
Hobgoblin Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Seriøst? Huff - han blir vel lei av det nå som vinteren nærmer seg? Er jo ikke morsomt å sitte ute i kulden og regnet bak en busk... Hvis dette ikke er et tulleinnlegg, så beklager jeg, men så for meg situasjonen veldig levende... Dessverre har jeg nok samme form for humor som din mann.
Litt Lost Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Ikke gå hjem. La han sitte bak busken i noen timer.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Ikke gå hjem. La han sitte bak busken i noen timer. ← Ser det for meg. Så kan han heller hoppe frem å skremme loddselgeren som tilfeldigvis kom forbi.....
hardcore Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Ta med deg en stor vannballong som du klasker i panna på han neste gang. Det er morsomt. Iallefall når dere skal inn likevel.
Gjest lazuli Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Ikke gå hjem. La han sitte bak busken i noen timer. ← Jeppz...og sett ut litt toalettpapir i tilfelle ventetiden krever sitt
Gjest Shayla Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 Ikke meningen å le, men mannen din må ha en rar sans for humor (positivt ment) Jeg mener han burde forstå at dette plager deg og at du ikke synes det er det spor morsomt. Du burde ta det opp med han og si at du virkelig ikke vil at han skal gjøre det mer. Dette er jo ikke snilt gjort. Greit om han gjorde det engang, men hver dag... Ellers får du gjøre som de andre her sier, og ikke komme rett hjem og la han sitte der.. Det er ikke en langsiktig løsning men kan jo være litt morsom:)
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2006 #8 Skrevet 30. november 2006 Sist gang jeg skremte kona mi, gikk hun rett i bakken og slo hodet i gulvet. Det er 15 år siden. Jeg får verken kile eller skremme, og når hun heller ikke liker verken tørre eller bløte vitser (liker bare prompehumor) står jeg igjen med et svært begrensa arsenal for å holde romantikken i live. Hva er det som gjør at enkelte ikke takler det deilige adrenalinkicket et lite skrem kan gi i en grå hverdag? Hjelp
Gjest Shoreh Skrevet 30. november 2006 #9 Skrevet 30. november 2006 He he he for noe bullshit, morsomt- men det er bare en tulletråd :-)
Johann Skrevet 30. november 2006 #10 Skrevet 30. november 2006 Ok. What to do. Du har sagt i fra at du ikke vil det. Han fortsetter. Du bruker hardere midler. Skrem han. Dere er gift så du vet sikkert hva han liker eller ikke liker, gjør det en gang og se hvordan han reagerer. Si at du skal slutte med det hvis han slutter. Funker ikke det, så ta det videre til neste nivå. Du er kvinne, du skjønner poenget. Snakking er ikke alltid så lett for oss menn å forstå. Handling derimot, det skjønner vi veldig godt.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 30. november 2006 #12 Skrevet 30. november 2006 (endret) Hei Vi har vært gift i snart 7 år. Jeg elsker han av hele mitt hjerte og jeg er verdens heldigste som er sammen og gift med han. Men det er noe han gjør som jeg ikke liker. Han slutter på jobben 1 time før meg, og flere dager i uka før jeg kommer hjem fra jobben så sitter han bak en busk og venter på meg. Og da jeg kommer hjem, hopper han fram og skremmer meg! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg går jo på nåler hele dagen! :cry: Han vet jeg er lettskremt, men gjør dette likevel. Jeg har fortalt han mange ganger at jeg ikke liker dette, men han vil ikke slutte. Han bare ler og synes det er kjempemorsomt. Hva skal jeg gjøre? Fortvilet enke(?) ← Du vet hva du må gjøre. Endret 30. november 2006 av Ferskvannsblekksprut
*melis* Skrevet 30. november 2006 #13 Skrevet 30. november 2006 Vel, her er det vel ingen tvil: Dump ham!
Gjest Blodbruden Skrevet 30. november 2006 #14 Skrevet 30. november 2006 Er du enke? Ikke rart du blir skremt når gjenferdet viser seg... Si du er gravid, og avslør spøken en uke senere.
Gjest Maxagaze Skrevet 30. november 2006 #15 Skrevet 30. november 2006 Han slutter på jobben 1 time før meg, og flere dager i uka før jeg kommer hjem fra jobben så sitter han bak en busk og venter på meg. Og da jeg kommer hjem, hopper han fram og skremmer meg! ← Han har ikke tilfeldigvis ei skikkelig svær kladdebok som han noterer i, etter hver gang.. ? Hva skal jeg gjøre? Fortvilet enke(?) ← Enkelt, du kjøper en veldig naturtro pistol (som inneholder ett flagg med *PANG!!* på) og stikker denne opp i trynet hans neste gang..
Amanlis Skrevet 30. november 2006 #16 Skrevet 30. november 2006 Be mannen din om skaffe seg et liv...
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #17 Skrevet 30. november 2006 Vel, her er det vel ingen tvil: Dump ham! ← Helt enig. Slike menn forandrer seg aldri!
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #18 Skrevet 30. november 2006 La han sitte og bruk kjellerinngangen.
Samantha Skrevet 30. november 2006 #19 Skrevet 30. november 2006 Helt enig. Slike menn forandrer seg aldri! ← Nemlig. En gang buskeluskar, alltid buskeluskar. Han har sikkert gjort det mot damer før deg og kjeme sikkert til å fortsette med det når han møter ei ny ei. Du fortenar så mykje bedre!! Du må ta vare på deg sjølv, det er det viktigaste. Lykke til Tenker på deg.
Amanlis Skrevet 30. november 2006 #20 Skrevet 30. november 2006 (endret) Kanskje du skal ta ut skilsmisse for så å saksøke mannen. Du kan bli rik på dette altså. Endret 30. november 2006 av Værjenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå