Gjest Taxi Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 (endret) Jeg farget håret tidligere i høst med Decoré sin 7,7, kaffe latte. Jeg ble kjempefornøyd med hvor mørk/lys den er, og fargen er i og for seg kjempefin men den blir for rød for meg. Jeg kler best kaldere hårfarger. Nå leter jeg etter en ny farge som er kaldere uten å bli for mørk eller kjedelig. Det må være en 7'er. sånn hårfarge som mira craig har tror jeg hadde passa meg (sånn kropp også, men det er en annen sak...) Mira Craig-bilde Noen som har forslag til farge? Endret 30. november 2006 av Taxi
Gjest Deception Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Jeg tror brunt er tricky, for det henger jo også sammen med hvor mye rødpigmenter du har i håret fra før. Jeg har selv gultonet hud, og må ha kalde bruntoner, og frisøren har anbefalt meg å bruke glansvask i sølv for å drepe alt rødskjær. Det funket utmerket, men må gjøres nesten hver uke.
Gjest Taxi Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Jeg tror brunt er tricky, for det henger jo også sammen med hvor mye rødpigmenter du har i håret fra før. Jeg har selv gultonet hud, og må ha kalde bruntoner, og frisøren har anbefalt meg å bruke glansvask i sølv for å drepe alt rødskjær. Det funket utmerket, men må gjøres nesten hver uke. ← Ja, jeg skal kjøpe den glansvasken du anbefalte meg!!
Gjest Taxi Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Men selv om jeg tar den sølv-glansvasken må jeg jo farge håret mitt igjen. har en 2 cm lang blond flystripe nå så forslag til farge mottas fortsatt med takk.
Gjest Deception Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Jeg farger jo svart, men synes at L'Oreal har de beste fargene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå