Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skikkelig grønn på dette, har aldri tidligere prøvd aktivt å bli gravid. Vi er iallefall i pp7 nå, og jeg brukte eggløsningstester denne mnd. Eggløsning kom og gikk og vi styrte på morgen, middag og kveld :-D Ca ei lita uke etter eggløsning fikk jeg masse rosa utflod, såpass mye at jeg brukte truseinnlegg. men samme kveld var det nesten borte. Jeg bruker aldri og ha blødning mellom mensperiodene... Dessuten var det ikke ordentlig blod heller. Kan dette ha vært det som kalles spotting? Og i såfall, hva ER det egentlig?? Hjelp meg dere kloke og vise :)

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Festeblødning, muligens. Ikke at jeg har veldig peiling, men det er visstnok ikke uvanlig :)

Skrevet

Når saker og ting fester seg så lager de et hull eller rift på en måte der det fester seg i "veggen" på en måte... Og da blør man litt.. Har jeg hørt da..vet ik om du ble noe klokere akkurat men.. :sjenert:

Skrevet
Når saker og ting fester seg så lager de et hull eller rift på en måte der det fester seg i "veggen" på en måte... Og da blør man litt.. Har jeg hørt da..vet ik om du ble noe klokere akkurat men.. :sjenert:

Blir spennende å ta en test over helga da... Klarer sikkert ikke å holde meg til tirsdag, men teste i helga :sjenert:

Skrevet

Uten at jeg skal gi deg falske forhåpninger, fikk jeg akkurat det samme da jeg var gravid. Litt friskt blod en uke etter EL. (Festeblødning som ble nevnt tidligere.) Hadde aldri tidligere hatt spotting mellom mens.

Som deg klarte jeg ikke å vente til IKM med å teste :sjenert: , men det førte bare til to negative tester, før jeg klarte å smøre meg med nok tålmodighet til å vente tre dager etter IKM, da jeg endelig testet positivt.

Har lest om en test som heter "Early Detetction" på www.lillepille.no som skal være mer sensitiv for Hcg enn andre tester, men har ikke prøvd den selv. Tenkte å bestille så jeg har til (min forhåpentligvis) neste gang. :)

(Det endte galt denne gangen, men har ingen grunn til å tro at det hadde noe med blødningen å gjøre.)

Lykke til! :)

Skrevet
Uten at jeg skal gi deg falske forhåpninger, fikk jeg akkurat det samme da jeg var gravid. Litt friskt blod en uke etter EL. (Festeblødning som ble nevnt tidligere.) Hadde aldri tidligere hatt spotting mellom mens.

Som deg klarte jeg ikke å vente til IKM med å teste  :sjenert: , men det førte bare til to negative tester, før jeg klarte å smøre meg med nok tålmodighet til å vente tre dager etter IKM, da jeg endelig testet positivt.

Har lest om en test som heter "Early Detetction" på www.lillepille.no som skal være mer sensitiv for Hcg enn andre tester, men har ikke prøvd den selv. Tenkte å bestille så jeg har til (min forhåpentligvis) neste gang. :)

(Det endte galt denne gangen, men har ingen grunn til å tro at det hadde noe med blødningen å gjøre.)

Lykke til! :)

NÅ er jeg skikkelig spent!! Det var ikke direkte blod, men masse rosa "slim" som var borte neste dag. Kunne vært så fint om alt har klaffet nå, det ville vært litt av en adventsgave til mannen min :) Har til og med sluttet og røyke for den gode sak... Skikkelige ømme og "tunge" pupper også, men det kan jeg ofte ha likevel i forbindelse med kommende tante rød. Bare dagene kunne gått fortere!!!

Skrevet

Hvordan går det her da? Er du gravid eller? Nysgjerrig jeg... :sjenert:

Skrevet
Hvordan går det her da? Er du gravid eller? Nysgjerrig jeg... :sjenert:

Tror ikke det ble noe denne mnd heller... Tok en test lørdag, negativ :sur: Men av alle ting fikk jeg tante rød søndags morgen! Skulle egentlig ikke ha før tirsdag, og jeg er veldig regelmessig. Og onsdags morgen forsvant tante rød! Bruker å ha ei uke.. Skjønner mindre, hele systemet på bærtur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...