Mookie Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 (endret) Hva skal du kjøpe til hunden din til jul? Min lille Jack skal få et refleksdekken som hun kan ha på seg når vi går tur i mørket! Så blir hun sett! Mamma og pappa har hver sin hund, de to skal få blinke-lykt til å ha i halsbåndet sitt, så de også kan bli sett Er veldig redd for at noen skal kjøre på skattene mine, så refleks er et must! Endret 30. november 2006 av Mookie
Gjest bamsemums Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Paddington (voffen vår) skal helt klart få julegave iår som de andre to julene. Han får også gaver av andre venner som har hunder Men hva har vi ikke helt bestemt enda.
Gjest Talula Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Hunden har strengt tatt absolutt alt den trenger, men får ofte julegaver likevel. Har pleid å få biteleker og andre ting som han synes er morsomme. Det eneste er at han har en tendens til å ødelegge dem rimelig raskt. . Leter etter en plastleke som piper, som han kan tygge på og leke med uten at den går i stykker..
tatiana Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Hunden vår skal ikke få julegave. Det er forbeholdt mennesker etter min mening. Vi kjøper det han trenger når han trenger det. Ikke kommer han til å forstå noe heller, så da er helt unødvendig.
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Jeg pleier alltid å gi dyrene mine julegaver. Som regel er det et kjøttbein eller noe annet godt de kan kose seg med i jula.
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Jeg skal be hunden min skrive ønskeliste i kveld, også kjøper jeg noe av det som står der, tenker jeg
Mookie Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2006 Hunden vår skal ikke få julegave. Det er forbeholdt mennesker etter min mening. Vi kjøper det han trenger når han trenger det. Ikke kommer han til å forstå noe heller, så da er helt unødvendig. ← Det er vel ikke det at hunden skjønner så mye av det, men det er jo en gylden anledning til å kjøpe noe man har bruk for lenge! Eller bare en liten godis for den saks skyld! Hunden er jo i mine øyne en del av familien, synes således det er hyggelig å implementere det på juleaften også! Selv om det kanskje er mer for ens egen hygge enn hundens
agbre Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 Inka skal få nytt Flexibånd. Ellers skal hun og Max (mine foreldres hund) få en eller annen godbit pakket inn. Det er morsomt å se når de pakker opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå