Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke yndlings hudpleieprodukter har dere, jeg mener slike som dere bare MÅ ha tilgjengelig hver dag?

Jeg er "avhengig" av Cliniques Pore Minimizer, som jeg bruker som mattende krem på nese, hake og panne. Tror den inneholder salicylsyre, men på min hud har den ikke hatt uttørrende effekt, derimot er huden myk og kvisefri, og får en fin ferskenaktig finish. Veldig bra faktisk! På kinnene bruker jeg en dash Estee Lauder Spotligh over fuktighetskrem. Den gir en svak rødme og fint skinn og funker bedre enn rouge for meg. Ellers bruker jeg Touche Eclat under øynene og Vichy Normaderm conceilerblyant på små urenheter, ved behov.

Andre ting som mascara, øyenskygge og slikt har jeg ingen yndlingsmerker av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To produkter jeg kommer tilbake til hele tida: "Magic concealer" fra Helena Rubinstein og "Silk peeling powder" fra Kanebo. Ellers varierer jeg mye.

Skrevet

Telescopic Mascara fra Loreal, Renseprodukter og funktighetskrem.Har ikke så mange faste produkter, men uten fuktighetskrem tørker huden helt ut og blirstarm og fæl.

Tønsberg Løveapotekets egen vaselin er jeg ganske avhengig av. Har brukt den i 4 år nå.

Ellers liker jeg godt å smøre med med body butter før jeg legger meg :)

Gjest Deception
Skrevet

Favorittene kommer og går, men enkelte ting er jeg nok ganske "avhengig" av; YSL Touche Eclat under øynene, Skin Smoothing Cream fra Dermalogica (selv om den er litt lite akkurat nå), og i tillegg er jeg veldig glad i den vannfaste Diorshow-mascaraen, noe jeg ikke hadde trodd jeg skulle si noensinne.

Ellers er Weleda Everon leppepomade og ren mandelolje også gjengangere hos meg.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

YSL Faux Cils mascara

Jojobaolje

Skin Smoothing Cream fra Dermalogica

Magic Concealer fra HR

GloMinerals pressed base

Lypsyl fra Jason

Dusjsåpe fra Jason

Bodylotion fra Jason

Disse produktene tviholder jeg på, resten er litt hipp som happ.

Skrevet

Jeg er blitt helt avhengig av Rosebud leppepomade, den med jordbær. Gir ett fint hint at røde, sunne lepper:)

I tilegg er jeg også avhengig av Kløver vaselin på leppene om natten:) Ett bra skjønnhetstips, får myke lepper hele tiden:)

Skrevet

Er blitt ganske forelsket i Excuviance rejuvenating treatment masque, som jeg garantert kommer til å kjøpe ny av når den er brukt opp :)

Skrevet

Disse produktene er fast inventar i mitt skap:

Vannfast Diorshow maskara

Cliniderm rensemousse og fuktighetsgel

Curls rock shampo, balsam, stylingkrem og spray

Dr Hauscha håndkrem om natten

Dove body silk bodylotion

Oriflames lille rosa krukke til leppene

J'adore parfyme

Sterilan roll on ;)

Gjest Borghild
Skrevet

Clinique Dramaticly Different

Estee Lauder Idealist Skin Refinisher

YSL Faux Cils

Lancome lèxtreme

Juicy Tubes

Dior selvbruner

Estee Lauder Ideal Light consealer

Ellers varierer jeg mye. Elsker å prøve nye produkter. Har kjøpt cliniderm pure and clean mousse idag, blir spennende å se om det holder mål.

• 8 måneder senere...
Skrevet

Kanebo pudder

Clarins Liquid bronze

Dermalogica special cleansing gel

Dermalogica skin smoothing cream

Dermalogiga multivitamin power recovery mask

Kerastase Anti Usure (hårkur/balsam)

alt er must haves for meg!! :regn:

Gjest piropa
Skrevet

highlighter: YSL touche eclat

mascara: YSL faux cils + Diorshow

foundation: ID bare minerals

blush/solpudder: fra ID

Skrevet

Id Bare minerals foundation og warmth

Mandel bodybutter fra Body Shop

Mandel dusjolje fra Loccitane

Biotherm deodorant

Øyenskygger i gylne toner fra Makeup store

Skrevet
:hjerte: Shiseido selvbruningsgel gir en fin, naturlig farge, og jeg er blitt helt avhengig av brun og glødende hud. I tillegg må jeg ha maskara tilgjengelig; helst IsaDora og YSL. Lypsyl fra Jason gir myke lepper og HRs Magic concealer er et must for å oppnå feilfri hud.
Skrevet

-redken shampoo og balsam for "distressed hair"

-mandel dusjsåpe, eller valnøtt

-mineralpudder fra everyday minerals

-jojoba-fuktighetskrem fra the body shop

-peelingkrem fra la prairie (bruker veldig sjeldent, da... vil ikke skrubbe ihjel huden)

KATTAstrofe... hva slags jojoba-olje bruker du? sånn helt ren fra apoteket? og kan man bruke den i ansiktet, eller blir den for fet?

Skrevet

Jeg er ikke Kattastrofe, men jeg bruker ren jojobaolje fra helsekosten. Den er ikke for fet til å bruke i ansiktet, jeg bruker den som eneste fuktighetskrem, og den er perfekt for kombinasjonshuden min.

Skrevet
Jeg er ikke Kattastrofe, men jeg bruker ren jojobaolje fra helsekosten. Den er ikke for fet til å bruke i ansiktet, jeg bruker den som eneste fuktighetskrem, og den er perfekt for kombinasjonshuden min.

ahhh... tusen takk! :)

det er dèt jeg er på utkikk etter. på helsekosten hvor jeg bor, hadde de aldri hørt om det engang. og på apoteket sa de at den var altfor fet til å ha i ansiktet. kunne du gitt meg navnet på den?

Skrevet

Den jeg bruker heter Julia Lawless jojoba oil. Kanskje helsekosten kan bestille den?

De ansatte på apoteket har ikke peiling. Jojobaolje er ikke en olje, men et flytende voks som blir flytende i romtemperatur. Den er absolutt ikke fet.

Skrevet

De produktene jeg har vært trofast mot i lang, lang tid er disse;

*Special cleanser fra Dermalogica

*Active moist fra Dermalogica

*Lipbalm fra Savex el. Jason

*Facefinity pudder fa Max Factor

*Flytende eyeliner fra Chanel

*Diorshow mascara i sort

*Blushere fra Kryolan

*Leppestifter fra Grimas

Bruker tonnevis med annet også, men dette er det jeg kjøper "fastere" enn andre ting :) Jeg er skikkelig make up junkie, ja..jeg burde være flau over hvor mye jeg shopper :) Nææ.

Skrevet

Sminke og hudpleieprodukter er jeg egentlig ikke avhengig av. De eneste må være Rosebud Salve, LipFusion gloss og diverse andre lipglosser. Parfyme er jeg også avhengig av, hvilke avhenger av humøret(er spesielt glad i Britney Spears' sine dufter samt Givenchy, Lacoste og Hugo Boss).

Bruker ofte Lancome's Aqua Fusion fuktighetskrem og Dr. Galen's Witch Hazel Skin Tonic til huden. Ellers er jeg veldig glad i foundation fra Helena Rubinstein, diverse produkter fra Isadora(spesielt det nye solpudderet med "gullflekker" og øyenskyggene) og Maybelline's blush(mousse). Elsker også Dior sine "limited edition" produkter.

Skrevet
Den jeg bruker heter Julia Lawless jojoba oil. Kanskje helsekosten kan bestille den?

De ansatte på apoteket har ikke peiling. Jojobaolje er ikke en olje, men et flytende voks som blir flytende i romtemperatur. Den er absolutt ikke fet.

kjempefint! :)

den skal jeg skaffe meg! på apoteket himlet de til hverandre, og kniste inn i den fordømte apotek-frakken sin. "da kan du likesågodt smøre deg inn i oliven-olje fra rimi...", var svaret derfra. tror jeg prøver en annen helsekost enn den her jeg bor... hun hadde aldri hørt om det, og stilte seg veldig uforstående til hele greia. "kan du ikke heller prøve dr. hauschka-hva-det-nå-var?"

nei, tenk, det kan jeg ikke.

tuuusen takk for svar quirky :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...