Gå til innhold

julelysremser,lysgardin,lysrør

treningsjenta

Anbefalte innlegg

henger dere opp disse nå imorgen 1 des?

jeg mener disse lysene mange henger i vinduene.. julelysgardinene...eller disse rørene med lys i somblinker osv.. når kommer de opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden 1 søndag i advent ikke er før søndag - kommer mine lys opp i morgen, 1 desember. Synes juleforberedelsene er kort i år siden 4 søndag i advent er på julaften... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hengt opp stjerner i vinduet og satt frem adventstake i dag. også tatt frem julekrybben.. hatt frem noen lilla duker og lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henger dere opp disse nå imorgen 1 des?

jeg mener disse lysene mange henger i vinduene.. julelysgardinene...eller disse rørene med lys i somblinker osv.. når kommer de opp?

Aldri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fri i morgen og kommer nok til å pynte litt.

Skal sette fram adventstaken, stjerner i vinduet (lyslykter) og kanskje noen engler. Liker at huset er litt julepynta i desember, særlig siden jeg pakker ned jula 2. januar. Men mesteparten settes frem lillejulaften.

Henger også opp denne i vinduet på verandadøra.

Endret av Aster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer nok også til å ta fram adventsstake og julestjerne i morgen, er så koselig å se disse i vinduene. Og så har jeg tenkt å henge opp julegardiner på kjøkkenet, og henge opp den snømannen med lys som pleier å henge der.

Jeg liker også å pynte litt tidlig, desember går så fort uansett. Og jeg orker ikke ha julepynt til langt ut i januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...