Julie Skrevet 6. februar 2003 #1 Skrevet 6. februar 2003 Hei! Jeg lurer på å begynne på SATS. Noen her som trener der og vet hvor mye det koster? Og ikke minst, er dere fornøyd? Julie.
Thomas Skrevet 6. februar 2003 #2 Skrevet 6. februar 2003 Det koster 399,- pr. måned med autogiro å trene på SATS. Mulig det blir billigere hvis du kjøper årskort. Er kjempefornøyd med senteret mitt, bra utstyrt og mange fellestimer. Lykke til!
L@dy Skrevet 6. februar 2003 #3 Skrevet 6. februar 2003 Da er det forskjell på prisene rundt omkring i landet. Jeg har meldt meg inn nå for ikke lenge siden og jeg betaler 429 pr. mnd med autogiro. Dette er i Oslo. Så langt så er jeg veldig fornøyd.
Gjest Henna_ Skrevet 7. februar 2003 #4 Skrevet 7. februar 2003 jeg betaler 320 kroner mnd i Trondheim som student med autogiro. Tydeligvis variasjoner i prisene. Hvis man ikke binder seg for et år tror jeg prisen er på oppunder 700 i mnd...
L@dy Skrevet 7. februar 2003 #5 Skrevet 7. februar 2003 Tydeligvis variasjoner i prisene. Hvis man ikke binder seg for et år tror jeg prisen er på oppunder 700 i mnd... Til meg sa de at en måtte binde seg for et år. De hadde kun autogiroavtaler, ingen klippekort.
Gjest Duchess Skrevet 9. februar 2003 #6 Skrevet 9. februar 2003 Du MÅ binde deg for et år, ja... Jeg liker meg ikke så veldig godt der.
hundjevelen Skrevet 9. februar 2003 #7 Skrevet 9. februar 2003 Jeg trener på elixia og er kjempe fornøyd med det. De har godt utstyrte apparatsaler og det jobber fysioterapauter på alle avdelinger ( trur jeg ) som kan legge opp et spesialopplegg for akkurat dine behov. :D I tillegg er det rike muligherer for ulike gruppetreninger . Uansett om du er godt voksen, nybegynner eller viderekommen treningsfreak. De kjører også ulike spesialkurs som feks varianter av yoga. Danselek for barn, osv. Hva det koster husker jeg ikke , men du kan få autoavtale eller betale på giro. Jeg trives i alle fall. Bruker å variere litt på hvor jeg går.
brum Skrevet 9. februar 2003 #8 Skrevet 9. februar 2003 Hei. Jeg trener på SATS og er kjempe fornøyd. Har vært medlem i ca 5 år. Jeg betaler 309 kr i mnd og trener 4-5 ganger i uken. Synes detter er en helt grei pris.
Mogens Skrevet 10. februar 2003 #9 Skrevet 10. februar 2003 SATS er et forbannet drittsted!!!!!! Det finnes ikke en kjede som har flere støttemedlemmer (dvs. at du trener bra den første måneden, så er du der et par ganger i måneden etter det) som SATS. Å kreve 5000,- i året av folk er rett og slett sykt! Bor du i Oslo, MÅ du ta deg en tur innom "Domus Athletica" før du bestemmer deg for noe annet. Der er det stort, et veldig bra miljø, svømmehall til disposisjon i kjelleren og ikke minst BILLIGERE!!!!!! Mogens
Klips Skrevet 10. februar 2003 #10 Skrevet 10. februar 2003 Har hørt at Domus Atletica er så stappendes fullt jeg? Det var kanskje bare da det var helt nytt. Er godt fornøyd med sats (at folk er støttemedlem er vel deres egen feil?), selv om det er slitsomt fullt rett etter jul og sommer hvert år når alle skal begynne et bedre liv Og damegarderoben på majorstuen er helt idiotisk irriterende trang.¨ Ellers er alt bra med sentre nesten over alt og masse forskjellige timer. Spesiallagede treningsopplegg kan du selvfølgelig også få.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 11. februar 2003 #11 Skrevet 11. februar 2003 Jeg er kjempefornøyd med SATS i min by. Betaler 351,- per mnd.
Lillje Skrevet 11. februar 2003 #12 Skrevet 11. februar 2003 Jeg var medlem hos SATS i 1 år, men for det meste var jeg støttemedlem. Aerobicen instruktørene deres var flinke med de så ut som roboter som fulgte en plan de har fått hovedkontoret. Jeg forsøkte meg også på styrke rommet deres. Meget bra utstyrt, men når man må stå i tur og orden for i det hele tatt å få fatt i et aparat, og når du endelig kom til på aparatet så stod det folk rundt deg og bare ventet på at du skulle bli ferdig slik at de kunne kaste seg over aparatet. Dette syntes jeg ikke ble særlig kjekt. Mere stress enn slit. Så som du forstår så var jeg svært lite fornøyd med SATS og meldte meg så fort jeg kunne ut etter det 1 året som medlem der. Nå trenger jeg heller i en gymsal, og det er mye mer korselig. Vel og merke er det ikke fansye instruktører og aparater, men til gjengjeld har vi det gøy, blir sliten, og det hele er litt uhøytidelig. Når vi sliter som verst kan vi snakke og oppmuntre hverandre. Så jeg kommer nok aldri tilbake til SATS!!!
Gjest Lizbet Skrevet 14. februar 2003 #13 Skrevet 14. februar 2003 Trener på sats - og er til tider flink. Er veldig fornøyd, selv om jeg vel og er mest støttemedlem. Men, det er utelukkende min egen skyld :cry: Har erfart at det er utrolig stor forskjell på sentre og innstruktører. Viktig å prøve forskjellige og finne noen du trives med tror jeg. Sist jeg var på en ny spinning time kom instruktøren og hilste på meg. Jeg hadde nemlig ikke vært på hans timer før. Og det så han. Ble imponert da jeg
Tullerusk Skrevet 14. februar 2003 #14 Skrevet 14. februar 2003 Jeg trener på sats, har gjort det siden september i fjor, og er veldig fornøyd. Jeg betaler 390, syntes det er en grei pris jeg, da kan jeg trene så mye jeg vil, og bruke barnepass så mye jeg vil. Prøver å trene 2-3 ganger i uken. :D
Liz Skrevet 15. februar 2003 #15 Skrevet 15. februar 2003 Jeg har trent på sats tidligere, men sluttet fordi jeg synes prisene er helt vanvittige!! Nå trener jeg med en styrkeidrettsklubb. Betaler 450 kr i året. Det er fullt utstyrt vektrom og ergometersykler til oppvarming. Heller ikke det stresset som en nevnte tidligere, med at man må vente til noen andre er ferdige med apparatene, og så må du forte deg, fordi det er noen som står og venter på apparatene. Synes også det er veldig "berte-faktor" på SATS. Virker nesten som det viktigste er å se bra ut, altså ha fine klær, joggesko osv. enn å virkelig trene..... Jeg sier ikke at alle på SATS er sånn, men i alle fall en del.
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2003 #16 Skrevet 16. februar 2003 SATS er så utrolig sleipe og gjør alt de kan for å suge penger ut av folk. Det koster 429 i måneden og du må binde deg for et år. Hvis du melder deg inn, er du låst. Da hjelper det ikke om motivasjonen din daler nedover, for 429 kroner blir trukket rett fra kontoen din uansett om du trener eller ikke. Selv meldte jeg meg inn for en stund siden, men heldigvis ombestemte jeg meg før angrefristen på 14 dager var utløpt. Så jeg er IKKE medlem. Nå trener jeg på Friskis og Svettis istedet. Mye billigere. Årskort der koster 2.900 kroner. Men jeg startet med et klippekort - for å se om dette er noe jeg har lyst til å drive med fremover. Og det er det, så det blir nok et årskort på meg også. SATS har forresten kuttet ut ordningen med klippekort. Slike kort er jo bra for de som vil trene av og til, men ikke tre ganger i uka. Men det tjener ikke SATS nok penger på.
Englepusen Skrevet 16. februar 2003 #17 Skrevet 16. februar 2003 Det er nok veldig stor forskjell på SATS sine senter, så hvis du har tenkt å melde deg inn er det sikkert lurt å høre med noen som trener der du har tenkt å gå. Selv har jeg vært medlem på SATS Bryne og det har vært helt greit det. Billigere enn andre SATS senter her i distriktet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå