*Heidi* Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Ja, vi har disse oljeovnene som vistnok er brannfarer delux! Men hva skal vi bruke i stedet? syns vsnlig grå panelovner er forferdelig kjedelig men husker at vi var på en messe og der var det noen fine små ovner som lignet litt på stein og granitt.. noen som vet hvem jeg mener eller vet om noe annet som er litt pent?
Octavia Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Her finner du link til produsent av varmeovn i granitt. Noen venner av meg har nettopp kjøpt de. Tror de er fornøyd. Det ser iallefall pent ut!
Marianne78 Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Jeg mener det er expert som har olje ovner som er sorte og søyle-formet.
Tiger Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Vi har de ovnene som Octavia viser til i hvit granitt. Kjempefine og veldig effektive. Vi har to slike i en leilighet på 140m2! Fyrer litt med ved i tillegg på veldig kalde dager.
Andrine Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Nobø har noen fine glassovner. My Webpage
Gjest KATTAstrofe Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Hva er sånn ca prisen disse ovnene? ← Det lurer jeg også på. De var rett og slett dritfine! Vurderer slike til den nye leiligheta
Gjest KATTAstrofe Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 Ringte en butikk og spurte om pris. Fra 4000,- og oppover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå