Miss5 Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Hei hei, Er en stor fan av horror-movies. Vet dere om noen bra skrekk-filmer som går ute på kino for øyeblikket? Takker for svar.
Sarah Salamander :-) Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Hei hei, Er en stor fan av horror-movies. Vet dere om noen bra skrekk-filmer som går ute på kino for øyeblikket? Takker for svar. ← Jeg henger meg på denne!! Utrolig gøy å se skrekk på kino. Helt annen stemning en på video hjemme. Da jeg og søss så Villmark satt vi og gjemte oss i jakkene hele tiden Her er forresten en norsk (tror jeg) side med mye om skrekkfilm http://www.homeofhorror.com/
sacred Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 Går Fritt Vilt enda? Den bør dere se. SAW 3 kanskje? Har ikke fått sett selv, men likte både nr 1 og 2 veldig godt!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Edit: Går ikke The Grudge 2 lenger? Endret 2. desember 2006 av Kake
sacred Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 Hmmm. Kanskje ikke? Den må jo være must see for alle skrekkfilm fanatikere, hehe! Den ser så fæl ut at jeg ikke vil gå på den engang, og jeg er ikke lettskremt, jeg elsker skrekkfilmer.
Caboodle Skrevet 2. desember 2006 #6 Skrevet 2. desember 2006 Edit: Går ikke The Grudge 2 lenger? ← Den må jo være must see for alle skrekkfilm fanatikere, hehe! Den ser så fæl ut at jeg ikke vil gå på den engang, og jeg er ikke lettskremt, jeg elsker skrekkfilmer. ← Tja... Vet nå ikke, jeg.
Gjest Vilja :-) Skrevet 2. desember 2006 #7 Skrevet 2. desember 2006 Minner om Filmarkivet.no, min redning når jeg får akutt behov for å se bra film. Under kategorien 'grøssere' finner du endel skrekkinngytende materiale i forskjellige varianter; fra japansk grøss til blodig gørr ala. Motorsagmassakren. Tror siden kun funker i Internet Explorer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå