Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei,

Er en stor fan av horror-movies. Vet dere om noen bra skrekk-filmer som går ute på kino for øyeblikket?

Takker for svar. :):legrine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei hei,

Er en stor fan av horror-movies. Vet dere om noen bra skrekk-filmer som går ute på kino for øyeblikket?

Takker for svar. :):legrine:

Jeg henger meg på denne!! Utrolig gøy å se skrekk på kino. Helt annen stemning en på video hjemme. Da jeg og søss så Villmark satt vi og gjemte oss i jakkene hele tiden :ler:

Her er forresten en norsk (tror jeg) side med mye om skrekkfilm http://www.homeofhorror.com/

Skrevet

Går Fritt Vilt enda? Den bør dere se.

SAW 3 kanskje? Har ikke fått sett selv, men likte både nr 1 og 2 veldig godt!

Gjest Bøllefrøet
Skrevet (endret)

Edit:

Går ikke The Grudge 2 lenger? :overrasket:

Endret av Kake
Skrevet

Hmmm. Kanskje ikke? Den må jo være must see for alle skrekkfilm fanatikere, hehe! Den ser så fæl ut at jeg ikke vil gå på den engang, og jeg er ikke lettskremt, jeg elsker skrekkfilmer.

Skrevet
Edit:

Går ikke The Grudge 2 lenger? :overrasket:

Den må jo være must see for alle skrekkfilm fanatikere, hehe! Den ser så fæl ut at jeg ikke vil gå på den engang, og jeg er ikke lettskremt, jeg elsker skrekkfilmer.

Tja... Vet nå ikke, jeg. ;)

Gjest Vilja :-)
Skrevet

Minner om Filmarkivet.no, min redning når jeg får akutt behov for å se bra film. Under kategorien 'grøssere' finner du endel skrekkinngytende materiale i forskjellige varianter; fra japansk grøss til blodig gørr ala. Motorsagmassakren. Tror siden kun funker i Internet Explorer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...