Gå til innhold

Orgasme

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg er ei jente på 22 år som aldri har fått orgasme under selve samleiet, bare ved bruk av fingre eller oralsex... Noen som har noen gode råd for hvordan man skal få det til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er faktisk fullt lovlig å bruke fingre også under samleie. Bare onanèr og stimuler klitoris under samleiet, slik du gjør når du er alene og onanerer. Funker kjempefint for meg, og han syns det er opphissende at jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Zara, jeg.... :wink: funker for meg også.....å "hjelpe" litt til selv.....kan få orgasme uten.....men sjelden.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kvinnekroppen fungerer ikke fullt så bra som menns på det området. kvinner får det ikke til, mens menn får det til.

stakkars dere kvinner som ikke får glede eller tilfredstillelse ved samleiet.

og hvis dere får det er det kun fordi dere er unge og har en ung partner som jobber ræva av seg for å gi dere nytelse, mens alt dere trenger å gjøre for å gjengjelde tjenesten er kun å legge dere bak og spre bena og så ser han stjerner med en gang. dette varer ikke, kun få menn gidder dette.

derfor faker også 95% av alle kvinner "orgasmen" sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkars dere kvinner som ikke får glede eller tilfredstillelse ved samleiet.

og hvis dere får det er det kun fordi dere er unge og har en ung partner som jobber r### av seg for å gi dere nytelse, mens alt dere trenger å gjøre for å gjengjelde tjenesten er kun å legge dere bak og spre bena og så ser han stjerner med en gang. dette varer ikke, kun få menn gidder dette.

Så du mener hva? At mannen skal slippe å jobbe for å gi damen orgasme? Da blir det jo bare han som nyter da uten å måtte gjøre noe. Ikke alle har misjonærstillingen hver gang vet du :lol: Jeg ligger i alle fall ikke bare på ryggen og tar imot, det hadde blitt litt kjedelig :roll:

Det trengs to vet du. Ikke gre alle under en kam, ikke alle menn er som deg.

derfor faker også 95% av alle kvinner "orgasmen" sin.

Var før det, kjære deg. Tror og håper at flere kvinner får ekte orgasme i dag :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...