gard Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Hei Det ser ut som jeg har klart å bryte grensen på 100.000 treff på hjemmesiden min denne måneden Om det er reelle treff eller bare roboter som prøver å spamme er en helt annet sak. Det kommer utrolig mye spam i gjesteboken min for tiden og jeg skal prøve å oppgradere denne til en nyere versjon med human verification for å prøve å unngå all denne spammingen. Utover det vil jeg bare si takk til alle som besøker siden min Jeg håper at den er til nytte for folk som skal ut å reise.
Gjest Nèa Athina Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Hei. Jeg har vært og snoket på hjemmesiden før jeg. Det er en fatastisk fin side. Jeg blir så reisesyk når jeg ser på de eksotiske bildene dine...
emondak Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Egentli burde det vært en advarsel før man går inn på siden til Gard. Type den man får før man går inn på nettsider av den mere lugubre sorten (ikke for at jeg vet noe om dette), der det kunne stått noe sånt som dette. Denne siden inneholder bilder og materiell, som KAN gi deg lyst til å gå bananas med firmakortet og dra på ferie lenge, og bli der leeenge. Er du HELT sikker på at du vil gjøre dette?? Ja/Nei I allefall er sidene dine fantastiske å se på gard, har vært innom de et par ganger og sittet å dagdrømt en smule.. Keep up the good work og gi oss bildene vi egentlig ikke vil se, men bare MÅ se.. kekker
pellegrino Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 For en fantastisk hjemmeside!!! Er forøvrig helt enig med kekker ovenfor; hjemmesiden burde komme med en advarsel. En skikkelig en!!
Hu i Svingen Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Gratulerer! Har du solgt noen reiseartikler til noen magasiner? Hvis ikke bør du prøve på det. KG?
liv Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Grattis Vil anbefalle mer reising rundt i Afrika Digger kontinentet og hadde det ikke vært for at mannen er "allergisk" mot varme så hadde vi sikkert tatt en tur til sør-afrika og. Har vært i Malindi/mombasa i Kenya og litt rundt i Rwanda. Satser på noe på vestkysten neste gang!
gard Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2007 Hei Tusen takk for de hyggelige tilbakemeldingene Jeg har ikke solgt noen artikkler enda men jeg har solgt noen bilder og det er alltid kult :-) Men ettersom besøkstallene har gått opp har jeg lekt med tanken om å kontakte noen reisebyråer for å spørre dem om de ønsker å sponse meg litt på en tur. Jeg ser at noen av dem er lite synlige på nett og da kunne kanskje en link fra et reisebrev hjulpet på. Men jeg vet ikke helt...kanskje det er å selge seg selv.
gard Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2007 Hei Når det gjelder Sør-Afrika....Sør-Afrika er ikke så varmt som mange tror. Johannesburg ligger f.eks. i 1700 meters høyde så de har kjøligere klima om vinteren. Det kan bli kaldt om natten men temperaturen stiger til behagelig. Så snitttempen for april i Johannesburg er den samme som for Oslo i august (16 grader). Se på http://www.weatherbase.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå