Gå til innhold

La Praire Skin Caviar Concealer Foundation

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd denne? skal visstnok ha så god dekk evne og være helt perfekt men spørsmålet mitt er får man kviser av den hvis man har litt anlegg for det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den..den er kjempe dårlig..hehe.. Skulle tro at den var helt forferdelig god til og være så dyr, men det er den dessverre ikke, og den concealeren som er i lokket er den verste concealeren jeg noen gang har brukt, hehe.. Eneste man kan håpe på at den er skikkelig god når det kommer til anti-rynke effekt..noe godt må den da gjøre når den er så dyr ! Et av mine dårligste kjøp faktisk..men jeg ble lurt av det søte stativet som følger med, hehe. Utseende messig er jeg mere fornøyd med de billigste foundationene til Max factor.

Du får nok ikke mere kviser av den, om du er utsatt for det, det er meget dyre ingredienser i den som passer de fleste hudtyper og som ikke gir utbrudd av noe slag. Hadde jeg fått stygg hud av den hadde jeg drept de som lager den, den koster tross alt nærmere 1500 om jeg ikke husker feil. :sminkedokke:

Gjest Borghild
Skrevet
Jeg har den..den er kjempe dårlig..hehe.. Skulle tro at den var helt forferdelig god til og være så dyr, men det er den dessverre ikke, og den concealeren som er i lokket er den verste concealeren jeg noen gang har brukt, hehe.. Eneste man kan håpe på at den er skikkelig god når det kommer til anti-rynke effekt..noe godt må den da gjøre når den er så dyr ! Et av mine dårligste kjøp faktisk..men jeg ble lurt av det søte stativet som følger med, hehe. Utseende messig er jeg mere fornøyd med de billigste foundationene til Max factor.

Du får nok ikke mere kviser av den, om du er utsatt for det, det er meget dyre ingredienser i den som passer de fleste hudtyper og som ikke gir utbrudd av noe slag. Hadde jeg fått stygg hud av den hadde jeg drept de som lager den, den koster tross alt nærmere 1500 om jeg ikke husker feil.  :sminkedokke:

Så, så. Ikke så sint nå. Drap følger aldri noe godt med seg.

Skrevet

Du får nok ikke mere kviser av den, om du er utsatt for det, det er meget dyre ingredienser i den som passer de fleste hudtyper og som ikke gir utbrudd av noe slag. Hadde jeg fått stygg hud av den hadde jeg drept de som lager den, den koster tross alt nærmere 1500 om jeg ikke husker feil.  :sminkedokke:

Det er nesten morsomt å telle hvor mange ganger du klarer å få med "hehe" i et innlegg. Hehe...

Gjest Deception
Skrevet

En foundation til 1200 ville jeg forventet å kunne ha dype, filosofiske samtaler med, for å si det sånn. :ler:

Skrevet

LOL...

Hadde hatt lyst til å prøve denne serien.. Men jeg hadde aldri kunne ha betalt SÅ mye for SÅ lite.

Men man kan jo prøve å vinne serien hos costume.no

Skrevet
LOL...

Hadde hatt lyst til å prøve denne serien.. Men jeg hadde aldri kunne ha betalt SÅ mye for SÅ lite.

Men man kan jo prøve å vinne serien hos costume.no

Ja, de er rådyre.. Men kremene er gode, det er bare den forbannete foundationen m/concealeren som stinker. Både smart kremen og øyekremen er digge.. Det samme er også rensen, ansiktsvannet, serumet o.l. :sminkedokke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...