Gå til innhold

Hjelp jenter! Dama mi kan ikke kysse.......

Anbefalte innlegg

Gjest Kveldsgjesten
Skrevet

Innlegg også postet under seksualitet (noe forkortet her)

Hei, jeg er sammen med ei usedvanlig flott jente, men jeg sliter på et par områder som jeg ikke vet hvordan jeg skal håndtere.

- Det ene gjelder KYSSING. Har erfart at ikke alle jenter er like flimke (og glade i) å kysse (gjelder helt sikkert gutter også). Hun mangler liksom følelsen, åpner nesten ikke munnen.... Når hun er ekstra tent presser hun seg bare mot meg, og det blir bare hardt, ikke godt. Har opplevd at enkelte jenter er helt fantastiske på dét området, og fått lignenede tilbakemeldinger selv. Synes kyssing er herlig, om det bare er kos, noe mer erotisk eller del av et samleie. Kan tenne meg vannvittig!! Er nesten avhengig........!

- Det andre gjelder.....

(Se evt under Seksualitet)

Vi er godt voksne begge to, og har noen forhold bak oss, så det bør ikke stå på erfaring.

Jeg er fryktelig usikker på hvordan jeg skal gå fram for å løse dette, det virker som HUN har det helt fint. Og jeg vil selvsagt ikke såre henne med "håpløse" spørsmål........

Gode råd etterlyses!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De svarene du fikk i den forrige tråden var ikke bra nok eller?

Skrevet

Hvis du hadde fulgt med ville du sett at det var ganske få svar til å begynne med, derfor postet jeg her. Nå har det imidlertid kommet langt flere svar, kanskje dels fordi noen har lest innlegget her.........??

:)

Skrevet

Hva med å avbryte kyssingen og kysse henne sånn du selv vil bli kysset?

Da vil hun kanskje synes at det var godt og prøve det samme.

Altså, når dere kysser stopper du, og begynner igjen. Men stopp når hun kysser på sin måte, og begynn igjen...

Det var sånn jeg lærte opp min kjære.. ;)

Skrevet
Hvis du hadde fulgt med ville du sett at det var ganske få svar til å begynne med, derfor postet jeg her. Nå har det imidlertid kommet langt flere svar, kanskje dels fordi noen har lest innlegget her.........??

:)

Grunnen til at du fikk lite svar til å begynne med var fordi du posta begge to midt på natta.

Skrevet

Kjæresten min var ikke noe flink til å kysse når vi ble sammen, var egentlig ganske turn-off å kysse han. Men heldigvis var jeg veldig forelska og og tålmodig, kyssa på slik jeg ville ha det, og nå er han kjempegod å kysse på :)

Men, ikke alle er like glade i å kysse. Håper ikke det er tilfelle med kjæresten din. Dersom hun ikke blir bedre når du kysser på din måte, bør du kanskje vurdere å ta det opp med henne...

Skrevet

Hvorfor ikke tenne et lys og introdusere temaet "å kysse". Det er vel ikke helt uvanlig å belyse hva man liker og ikke liker og begrunne dette i et parforhold. Det å kysse er veldig personlig, kanskje dama di rett og slett ikke syns noe særlig om det. Jeg syns du skal ta det opp med henne...uten å nevne din egen selvtillit på området da selvfølgelig.

Skrevet

Hei du!!

Så merkelig...jeg sliter med akkurat det samme, men dette gjelder da en mann som er helt håpøs til å kysse.. På akkurat den måten du beskriver!! Snodig. Jeg vet veldig godt hvordan du har det, jeg er også avhengig av kyssing...spesielt under visse omstendigheter. Da er det jo litt turnoff at gutten er helt fjern når det gjelder kyssing og stivner. (på feil måte altså, hehe..) Jeg skjønner ikke hva det kommer av, jeg har aldri vært borti en slik problemstilling før og har gjort mine tanker om hvorfor det er slik uten å komme fram til en konklusjon.. Kanskje noen rett og slett ikke liker å kysse, eller bare er fryktlig dårlige til det? Ikke godt å si. Det er et mysterium for meg også. Vanskelig å gi noen råd om det..men det er alltid lurt å snakke om det. Skulle ønske jeg hadde gjort det med den dårlige kysseren min.. Men det er vanskelig å si til noen at de er dårlge til å kysse..

Skrevet

Hei du!!

Så merkelig...jeg sliter med akkurat det samme, men dette gjelder da en mann som er helt håpøs til å kysse.. På akkurat den måten du beskriver!! Snodig. Jeg vet veldig godt hvordan du har det, jeg er også avhengig av kyssing...spesielt under visse omstendigheter. Da er det jo litt turnoff at gutten er helt fjern når det gjelder kyssing og stivner. (på feil måte altså, hehe..) Jeg skjønner ikke hva det kommer av, jeg har aldri vært borti en slik problemstilling før og har gjort mine tanker om hvorfor det er slik uten å komme fram til en konklusjon.. Kanskje noen rett og slett ikke liker å kysse, eller bare er fryktlig dårlige til det? Ikke godt å si. Det er et mysterium for meg også. Vanskelig å gi noen råd om det..men det er alltid lurt å snakke om det. Skulle ønske jeg hadde gjort det med den dårlige kysseren min.. Men det er vanskelig å si til noen at de er dårlge til å kysse..

Skrevet

For et hurpete svar!

Gjest Krevel-velle-volle
Skrevet
Innlegg også postet under seksualitet (noe forkortet her)

Hei, jeg er sammen med ei usedvanlig flott jente, men jeg sliter på et par områder som jeg ikke vet hvordan jeg skal håndtere.

- Det ene gjelder KYSSING. Har erfart at ikke alle jenter er like flimke (og glade i) å kysse (gjelder helt sikkert gutter også). Hun mangler liksom følelsen, åpner nesten ikke munnen.... Når hun er ekstra tent presser hun seg bare mot meg, og det blir bare hardt, ikke godt. Har opplevd at enkelte jenter er helt fantastiske på dét området, og fått lignenede tilbakemeldinger selv. Synes kyssing er herlig, om det bare er kos, noe mer erotisk eller del av et samleie. Kan tenne meg vannvittig!! Er nesten avhengig........!

- Det andre gjelder.....

(Se evt under Seksualitet)

Vi er godt voksne begge to, og har noen forhold bak oss, så det bør ikke stå på erfaring.

Jeg er fryktelig usikker på hvordan jeg skal gå fram for å løse dette, det virker som HUN har det helt fint. Og jeg vil selvsagt ikke såre henne med "håpløse" spørsmål........

Gode råd etterlyses!!

Her må du trå veldig varsomt. Sier du ifra om dette på en bittelitt feil måte eller tonefall kan du plutselig befinne deg i alvorlig trøbbel. Og jeg skjønner akkurat hva du mener og det er skikkelig turn-off. Du må prøve å vinkle dette på en "skal vi prøve noe nytt" måte og ikke en "du er dårlig til å kysse" måte. Eller du kan prøve "Sånn liker jeg det" Men det kan oppfattes feil det også. Det er du som kjenner henne best. Med min kjære kunne jeg bare ha sagt "Sånn er ikke noe godt, kan ikke du prøve å ........." For jeg vet det ikke ville blitt tatt ille opp. Men jeg vet også om flere om ville ha flydd i taket. Lykke til, kyssing er godt og viktig!

Skrevet

Det der har jeg tenkt litt på...Fordi jeg trodde at kyssing var noe man kunne "trene" seg opp til. Alle kysser jo forskjellig, men når man har vært sammen en stund så får man en kysseteknikk felles.

Men jeg kysset en fyr jeg var intr. i for en liten stund siden, og det var ikke særlig bra!

Jeg prøvde og prøvde, men det ble bare rart...Ingen tunge, bare halvåpen tørr munn som presset litt hardt i ny og ne :ler:

Hehe, nå ler jeg litt, stakkars fyr.

Han bruker snus da, så kan jo være noe der? At leppene blir stramme eller noe?

Kyssing er svært viktig for meg, så om jeg skulle komme til å kysse han igjen, og jeg ser at det ikke er noe håp, så kunne det aldri blitt oss faktisk...

Skrevet

Bare så det er sagt så kyssa vi ikke mens han hadde snus i leppa da :ler::ler:

Skrevet

Ja, er det ikke surt når man møter noen man virkelig liker...også kan de ikke kysse! :sur:

Hehe... Jeg mener at man må ta det opp med den det gjelder. Jeg mener, de er vel klar over det selv også...at det er noe som ikke stemmer? Kanskje det er en befrielse for dem å få snakket om det. Så kan man le av det i etterkant!! :ler:

Gjest Gjest_AlmaCity_*
Skrevet

Men kan det være noen som har så smale og/eller stramme lepper at de ikke kan bli gode kyssere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...