Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 ... og vurderer en kopp varm melk med honning før jeg legger meg i rent sengetøy og leser en bok til jeg slokner.
Hu i Svingen Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Å... Jeg er også ren og deilig, og skal lese bok til jeg slokner, men jeg har krøllete laken.
Gjest Silmarill Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Å... Jeg er også ren og deilig, og skal lese bok til jeg slokner, men jeg har krøllete laken. ← Jeg har ikke nytt dynetrekk men lakene er ikke krøllete
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 (endret) Jeg er bare skitten og deilig Hva skal jeg gjøre? Er jeg gravid? Hva skal jeg gjøre? Endret 30. november 2006 av Ferskvannsblekksprut
eeeh... Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Jeg er bare skitten og deilig Hva skal jeg gjøre? Er jeg gravid? Hva skal jeg gjøre? ← eeeh.....tror nok helt sikkert at du er gravid ja.... du kan jo begynne med å stelle bena dine.... kanskje du vil bli mindre gravid da.... hmmm..... bare et forslag altså.... ikke ta det ille opp.... jeg er også nybadet nå.....å ikke gravid lenger..... tror jeg.....
Gjest Advena Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Jeg er bare skitten og deilig Hva skal jeg gjøre? Er jeg gravid? Hva skal jeg gjøre? ← Jeg vet ikke! Liker han meg? Jeg har en klump på halsen, hva er det? Kan jeg spraye den med vann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå