Aster Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Jeg har hatt e-postkonto på Start.no i flere år uten problem. Nå har de "renovert" e-posttjenesten og nå får jeg ikke lest mailen min. Jeg kom inn i dag tidlig, men nå i ettermiddag/kveld kommer jeg kun til innboksen (dvs til de 5 siste mailene). Når jeg klikker på en av mailene får jeg denne feilmeldinga: Software Configuration Error ༯ Error inserting record: The table 'UserSession' is full Submit a bug-report to Technical Support. A staff member will be alerted of the error and will attempt to provide a solution. For technical support on the program please contact [email protected] for further details. Jeg har sendt mail til en adresse som gjelder tilbakemeldinger på det nye opplegget, men får vel neppe svar før i morgen (evt ikke svar i det hele tatt). Det jeg lurer på er om det er flere her inn med Start.no-konto som har samme problemet?? Litt kjipt i o m at jeg skulle sett ordrebekreftelsen på noen varer som jeg har bestilt.....
Gjest Maxagaze Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Jeg har hatt e-postkonto på Start.no i flere år uten problem. Nå har de "renovert" e-posttjenesten og nå får jeg ikke lest mailen min. Jeg kom inn i dag tidlig, men nå i ettermiddag/kveld kommer jeg kun til innboksen (dvs til de 5 siste mailene). Når jeg klikker på en av mailene får jeg denne feilmeldinga: Software Configuration Error ༯ Error inserting record: The table 'UserSession' is full Submit a bug-report to Technical Support. A staff member will be alerted of the error and will attempt to provide a solution. For technical support on the program please contact [email protected] for further details. Jeg har sendt mail til en adresse som gjelder tilbakemeldinger på det nye opplegget, men får vel neppe svar før i morgen (evt ikke svar i det hele tatt). Det jeg lurer på er om det er flere her inn med Start.no-konto som har samme problemet?? Litt kjipt i o m at jeg skulle sett ordrebekreftelsen på noen varer som jeg har bestilt..... ← Sjekket nå, akkurat samme problem ! Pokker ! Venter også på viktig post. I starten på denne testperioden kunne man ihvertfall velge den nye leser'n hvis man ville, nå er det den man logges inn i uansett.. Håper det årner seg til imorgen ! Du kan jo prøve å laste ned eposten i Outlook Express eller en annen klient, og se om det funker, det bør vel være kun webmail som streiker.. Oppsett til dette finner du her: http://www.start.no/startpass/2005/06/15-7760.html
La Luna Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Kommer heller ikke inn. Ser ut til at hele blink er nede og, så ser ut som et omfattende problem.
Lionda Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Sist jeg fikk den feilmeldingen var det i orden igjen dagen etterpå, så forhåpentligvis er alt på plass igjen i morgen
Aster Skrevet 30. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2006 Alt i skjønneste orden ! Fikk også svar på mailen jeg sendte, så jeg er veldig fornøyd nå ,
Gjest Maxagaze Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Alt i skjønneste orden ! Fikk også svar på mailen jeg sendte, så jeg er veldig fornøyd nå , ← Ja, så sannelig. Fikk også en mail fra start..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå