Mirepoix Skrevet 29. november 2006 #1 Del Skrevet 29. november 2006 Har nettopp blitt kjent med en kjempe koslig gutt:) Han er kjempe snill, og det virker som at han godtar meg som den jeg er (tror jeg).. Vi har vært ute sammen 1 gang, og skal møtes igjen neste lørdag:D Han er veldig utadvent, noe som er totalt forskjellig fra meg. Jeg har sakt at jeg er ganske sjenert og alltid har vært det. Han syns ikke det gjør noe, og at man mååå ikke nødvendigvis snakke hele tia... og det er her jeg lurer litt på om han sier det bare for å være koslig eller om han mener det? Jeg liker nemlig ikke den "stillheten", og det er jeg som lager den og ikke han...Jeg syns han er kjempe koslig, men klarer liksom ikke slappe av helt sammen med andre. Jeg får liksom en slags "sperre" i toppen:P og når det skjer går det egentlig bare nedover..fordi da blir jeg så nervøs at jeg ikke klarer å komme på noe morsomt å si:P Noen som har det på samme måte? eller noen forslag for å unngå dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 29. november 2006 #2 Del Skrevet 29. november 2006 Slapp av og bare vær deg selv. Sier han at det ikke gjør noe om du er stille - er det nok sannheten. Altfor mange sier noe der de burde bare nytt stillheten (undetegnede inkludert... ) Lykke til med videre bekjentskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 30. november 2006 #3 Del Skrevet 30. november 2006 Har flere venninner som selv er sjenerte og har utadvendte kjærester. I disse tilfellene har hans utadvendthet smittet over på henne og han har tatt henne med på fest, og presentert henne for nye mennesker, og alt har gått strålende. Dette gjelder to par som henholdsvis har vært sammen i 1 172 og 2 år. Sistnevnte er tilog med forlovet. Så slapp av og nyt, også ordner alt seg hvis det er det som er meningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxagaze Skrevet 30. november 2006 #4 Del Skrevet 30. november 2006 Har flere venninner som selv er sjenerte og har utadvendte kjærester. I disse tilfellene har hans utadvendthet smittet over på henne og han har tatt henne med på fest, og presentert henne for nye mennesker, og alt har gått strålende. Dette gjelder to par som henholdsvis har vært sammen i 1 172 og 2 år. Sistnevnte er tilog med forlovet. Så slapp av og nyt, også ordner alt seg hvis det er det som er meningen ← 1 172 år.. ? Wow ! Hvor gamle er de egentlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirepoix Skrevet 30. november 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 30. november 2006 Skal sikkert stå 1 1/2... bare at 7 kom fram istede for / Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxagaze Skrevet 30. november 2006 #6 Del Skrevet 30. november 2006 Skal sikkert stå 1 1/2... bare at 7 kom fram istede for / ← Ah.. det var en mer realistisk sum, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Colubra Skrevet 1. desember 2006 #7 Del Skrevet 1. desember 2006 Sånn jeg tenker om det så er en av forutsetningen for om en person er en god venn (eller mer) at man kan være sammen med den personen uten å nødvendigvis måtte snakke hele tiden. En god venn er en person som man kan sitte med i total stillhet uten å bli forlegen (det betyr ikke at jeg utelukker de som er veeeldig glade i å prate, og som følge av det aldri blir helt stille :-D). Hvis man derimot er sammen med en person og man føler at man må snakke og ha en samtale hele tiden, for ellers blir man forlegen, da er nok ikke det en person man er så veldig nær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirepoix Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 1. desember 2006 Ganske sant Colubra:) Sant nok, kjenner jeg han ikke kjente så veldig godt;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå