eeeh... Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 VIL DU BLI MILLIONÆR? - nå i blondine-versjon. 1. Hvor lenge varte 100-års krigen? * 116 år * 99 år * 100 år * 150 år Blondinen melder pass. 2. I hvilket land ble Panama-hatten oppfunnet? * Brasil * Chile * Panama * Equador Blondinen spør publikum om hjelp. 3. I hvilken måned feirer russerne oktober-revolusjonen? * Januar * September * Oktober * November Blondinen ringer til en venn, en annen blondine. 4. Hva het Kong George IV? * Albert * George * Edward * Jonas Blondinen leter etter svaret på nettet. 5. Hvilket dyr er Kanariøyene oppkalt etter? * Kanarifuglen * Kenguruen * Rotten * Selen Blondinen kan ikke svare og forlater quizzen. SCROLL PS. Hvis du lo mens du leste ovenstående, så kikk på svarene her under: 1. 100 års krigen varte i 116 år (1337-1453). 2. Panama-hatten ble oppfunnet i Equador. 3. Oktoberrevolusjonen feires i november. 4. Kong George IV het Albert. 5. Kanariøyene har fått sitt navn etter selen. Canaria betyder På latin "selenes øy" (havshund). ........der fikk du den tenker jeg........
eeeh... Skrevet 29. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2006 Hahaha! Skal vi gifte oss? ← eeeh....jaaa..... .....
Gjest Silmarill Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 (endret) Yme er forlovet med meg, så glem det eeeh. Jeg klarte å svare på et spørsmål *stolt* ikke bleket *blånd* kun naturlig Endret 30. november 2006 av Silmarill
Yme Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Åj... Jeg har spist for mye tunfisk, tror jeg. Man blir litt sosete av det, men jeg har aldri fått et dikt fra noen av dere!!
eeeh... Skrevet 30. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2006 Yme er forlovet med meg, så glem det eeeh. Jeg klarte å svare på et spørsmål *stolt* ikke bleket *blånd* kun naturlig ← æsj... ja ja.... den som var først til mølla vinner....
Yme Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 ehhh.. jeg er bare blånd tydeligvis... ← Oooh! Sjekk de leppene a Skal vi gifte oss, ell??
eeeh... Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2006 ehhh.. jeg er bare blånd tydeligvis... ← hæ.... blånd.... skjønner ikke no jeg....
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 2. desember 2006 #10 Skrevet 2. desember 2006 Men så kan en spørre seg selv om blondinen var så smart likevel, siden hun måtte ha hjelp så tidlig i spillet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå