Kleopatra Skrevet 6. februar 2003 #1 Skrevet 6. februar 2003 Vi har vært på ultralyd i dag. Etter å ha stressa litt for å komme dit, så ble det veldig vellykka. Lille-babyen sprella som bare det og likte tydeligvis å vise seg fram! Alt var helt normalt, to bein, to armer osv. De sa en skygge rundt hodet (strek) og lurte på hva det var og kalte inn ny jordmor og tilslutt var vi hos overlegen. Men det var ingenting i det hele tatt, så vi kunne bare slappe helt av. De var også veldig sikre på at det var en GUTT vi venter, de så det ganske tydelig. Pappan ble selvfølgelig veldig glad for å få en ny David Beckham i familien og hadde dollar-tegn i øynene Terminen ble forskyvet en dag frem, dvs. at den er satt til 7 juli. Trodde de skulle skyve den bakover, men det ble den altså ikke (heldigvis). Likevel er det jo en viss sjans for å gå over tida!!! Det var en kjempeflott opplevelse, og nå gleder vi oss bare mer og mer. Det er nok stor sannsynlighet for at den lille sønnen vår får navnet ALEXANDER. :D Gled dere alle som ikke har vært på UL ennå.
Gjest tobarnsmor ikke innlogget Skrevet 6. februar 2003 #2 Skrevet 6. februar 2003 Gratulerer med visshetenen om kjønnet og ikke minst at ungen er normal.Alle ønsker jo et friskt barn. Jeg får nesten tårer her,jeg ønsker meg sånn en liten gutt.Men får ikke vite før mars. (Har to jenter fra før.) GRATULERER!
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2003 #3 Skrevet 7. februar 2003 Gratulerer med liten gutte baby :D Her gleder vi oss til vesle jenta - fikk samme termin uansett her. Det er så kjekt når alt ser bra ut. Koooz deg. 22+5 :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå