Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagbøkene våre begynte å bli fyllt opp av snakk om gåtene, så da lagde jeg egen tråd om det her jeg! Så kan vi fortsette diskusjonen her....

For de som lurer:

http://www.weffriddles.com/level1.html

Jeg har nå kommet meg til level 6! Er innom og titter på forumet en gang i mellom, men prøver å la være da :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte ikke hvordan jeg skulle komme videre fra level 1 engang jeg. Dvs, jeg tror jeg fant ordet, men ikke hvor jeg skulle lime det inn, da fikk jeg bare "siden kan ikke vises"

Skrevet

Har kommet til level 39 jeg da, men den er litt lei. Enn så lenge hvertfall...

Nr 6 er lett iss :sjarmor:

Skrevet

Du skal lime inn ordet der det står "level1" fra før. Hvis du limer inn riktig ord så kommer du garantert videre til neste nivå....

Alle er enkle når man har skjønt det toblerone :ler:

Skrevet

:ler: ja, det er det som er. Noen er litt vanskelige uansett da ;)

Kommet videre fra level 6 iss?

Skrevet

Nå klarte jeg den!! :ler:

Men skal ikke lese nr 7 for da bare ligger jeg å tenker på den i natt! Så det får bli morgendagens hjernetrim!

Skrevet

1 og 2 DONE! 3... eh.... :klø:

Skrevet

Den må du si høyt til deg selv!

Skrevet

Jeg har kommet til level 11. Dette er morsomt! :) Ingen spoilers i denne tråden håper jeg??

Skrevet

Jeg er også på level 6. Trodde jeg hadde klart den, helt til jeg oppdaget at jeg hadde gått rett til level 9. :sur:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Er på level 13, tror jeg blir her en stund...

Gjest Dallandra
Skrevet

Melder meg inn. Er på 9, men har bare såvidt lest den og konstatert at jeg ikke skjønner bæra.

Skrevet

Ingen spoilers her nei :fy_fy:

Jeg sitter fast på level 39, så da har jeg noe på bryne meg på i ettermiddag også :)

Skrevet

Sliter litt med level 7 jeg altså...

Gjest Dallandra
Skrevet

Den slet jeg lenge med og var på nippet til å gi opp hele greia. Leste mye på hints/tips, og plutselig gikk det opp et lys :idesmil:

Gjest Dallandra
Skrevet

Nå har det gått opp for meg at jeg burde skrive ned alle svarene etterhvert... Bra jeg ikke kom lenger før jeg skjønte det. Får vel begynne fra børjan da, og notere denne gangen.

Skrevet

Det erkjekt å notere ned svarene ja :) Ikke minst når du må begynne å gå tilbake i levelene igjen :roll:

Skrevet

Jeg kom til nr 8!! Måtte ha litt hint på forumet.. Og jeg har jo lagt igjen hjemme den lappen jeg har skrevet om hva jeg har svart før :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...