Gå til innhold

Hva vil hun?

metalheart

Anbefalte innlegg

Hei,

Har over en god tid nå flørtet med en jente. Hun tok kontakt med meg fordi at hun ikke kunne innlede noe forhold med en fyr som hun er forelsket i som bor i utlandet. Her forleden trakk hun konklusjonen av at hun enda har følelser for han og vet hva hun vil med han siden han også føler det samme. Hun vil fortsatt bevare meg som ett "kandidat", men jeg ønsker ikke å være en nr 2 for henne.

Jeg har gått til det skrittet at jeg tok kontakt med henne for å forklare henne at når hun har trukket konklusjoner og vet hva hun vil så ser ikke jeg grunnen til at vi fortsetter noe med hverandre.

Hvordan få henne til å forstå dette? jeg har sagt det sikkert hundre ganger hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det viktigste er kanskje ikke om hun forstår det, så lenge du har bestemt deg?

Synes forøvrig du har trukket en veldig fornuftig konklusjon. Har selv vært nr 2, og det er noe jeg på det sterkeste vil fraråde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regel nummer et eller annet: ignorer henne! La henne tro du ikke kunne brydd deg mindre, ikke ta kontakt. Når du prøver og prøver og prøver så vet hun at hun har 'overtaket' og hun vet hvor hun har deg.

Dette er en regel jeg prøver å leve etter selv, men ikke alltid klarer å følge... *sukk* Uansett, ikke tillat at noen lar deg gå på gress. Når hun har deg på gress så er det bare OK for henne, for da vet hun at hun har noen i reserve som hun kan falle tilbake på hvis det hun egentlig vil ha går i vasken. Hun er rett og slett ikke interessert, og sannsynligheten er stor for at hun da bare har deg som en mellomstasjon til hun finner noe bedre igjen. Mao: du blir utnyttet.

Så mitt (egentlig min søsters) råd: ikke gå på gress for noen.

Og jeg vet nøyaktig hvordan det er å gå på gress og alltid bare få akkurat nok til å ikke gi opp, og det er fælt i lengden for det blir aldri noe av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo derfor jeg har gått til det skrittet. Fordi jeg vet på ett tidlig stadium her at hun vil ha meg som en nr 2 enda hun nekter plent på at jeg er nr 2. Hun vil ha han, og hu vil ha en hun aldri har møtt engang. Så det sier vel strengt tatt fordi at jeg IKKE er naiv og lar henne holde meg på gress at jeg sier ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*

Det er ikke alltid det hjelper å si fra om det. Du må heller vise det med handling. Ikke ta kontakt med henne, ikke slipp alt du har i hendene hvis hun foreslår noe. Vis henne gjennom handling at du har bestemt deg for å gå videre. Hvordan hun forholder seg til dette kan du gjøre lite med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid det hjelper å si fra om det. Du må heller vise det med handling. Ikke ta kontakt med henne, ikke slipp alt du har i hendene hvis hun foreslår noe. Vis henne gjennom handling at du har bestemt deg for å gå videre. Hvordan hun forholder seg til dette kan du gjøre lite med.

Vel talt! Ugh!

Stå på, metalheart! Det virker som du har bestemt deg. Og jeg er ganske sikker på at det er en god avgjørelse. Ingen grunn til å ha det kjipt hvis man kan ha det bra. Ser ut til at du har bestemt deg for ikke å ha det kjipt. Lurt, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har nå gått ett par uker og jeg dreit i henne. Svarte ikke på meldinger, blokkerte henne fra msn, hun kom krypende og hadde dårlig samvittighet. Her om dagen ringte hun og jeg tok røret, hun har nå bestemt seg for å gå tilbake til exen sin. Jeg sa faktisk bare at det var fint for dem og la på;)

No hard feelings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...