Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kåpe

Jeg bestilte den i dag i sort. Noen som har den? Liten / stor i str? Fin på ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på... Har lyst på den hvite du linker til, og bruker vanligvis 38.

Skrevet

Hei. Ja jeg her den i sort. Den er veldig fin på synes jeg. Den er ikke liten i str, men om du har ytterjakke fra HM fra før, så er det nok samme str. Jeg kjøpte en kåpe i fjor og bruker samme str i denne. Med andre ord så bestilte jeg denne jakken i samme str som de andre jakkene jeg har kjøpt i det siste. :)

Skrevet

Jeg håper i hvert fall at den er fin på, bestilte nemlig den hvite i går kveld, etter å ha lest om salget her inne! Bestilte min vanlige str.

Skrevet
Jeg håper i hvert fall at den er fin på, bestilte nemlig den hvite i går kveld, etter å ha lest om salget her inne! Bestilte min vanlige str.

Fortell gjerne hvordan den er når du får den! :hoppe:

Så bestiller jeg den hvis den er fin, hvis jeg klarer å holde meg til da... :sjenert:

Skrevet

Ser ut som om det er veldig fin form på den da. Men jeg lurer på om den kragen kan være et irritasjonsmoment og hvordan kåpen er på om man har den åpen. Noen som har den og kan fortelle?

Skrevet

Nå har jeg bestilt denne! :hoppe:

Noen som har den?

Skrevet

Noen som har den?

Jeg bestilte denne i str 34, men den hang som en sekk på meg. Den ble alt for lang, men nå er jeg ikke så særlig høy heller (160). Venninen min på 171 prøvde den og på henne satt den perfekt. Jakken er veldig fin den, jeg var bare rett og slett for kort i overkroppen til den.

Skrevet

Oi...er ikke så lang jeg heller (160)...

Bruker du 34 vanligvis?

Skrevet

Jeg bruker stort sett 34. Noen ganger 36, men i HM størrelser er 34 passe.

I tillegg til å være litt for lang for meg så var den litt vid også. Jeg har ikke akkurat små pupper (D cup) så jakken måtte være stor i størrelse. Ellers var snittet kjempefint på den, for som sagt så passet den perfekt på venninen min.

Skrevet

Noen som har den?

Jeg har den. Bruker 38 vanligvis, og har jakken også i 38, men den var litt i største laget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...