tuji Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Jeg leter etter en liten trillekoffert til datteren min, men finner ikke i butikkene her jeg bor. Er det noen som vet om en nettside hvor jeg kan kjøpe det?
Alenepappa. Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 vi meldte sønnen vår inn i disneybøkklubben og fikk en flott trillekoffert i gave, ikke noen kjøpstvang tror jeg, men har fått en ca 10 bøker med lydbok og andre små gaver så er godt fornøyd med det vi!!!!
tuji Skrevet 30. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2006 Det har jeg ikke tid til å vente på, for vi reiser snart på ferie!
skruf Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Vi kjøpte en på Nille, der hadde de rosa og blå. Dette var i fjor, men det kan hende de har nå også. God ferie
tuji Skrevet 30. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2006 Vi kjøpte en på Nille, der hadde de rosa og blå. Dette var i fjor, men det kan hende de har nå også. God ferie ← Skal sjekke der. Takk for tipset!
Sus Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 Jeg kjøpte også nettopp en kjempefin på nille til 79 kr (nedsatt pris). Den var kjempefin m/rosa mønster, 2 lommer og med kjempegod plass. Kan også brukes til bag. Jeg tok den siste der jeg var, men håper du er heldig du også. Har også sett fine trillebager på en bokhandel (notabene?), men disse var litt mindre og mye dyrere. Lykke til!
tuji Skrevet 30. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2006 Vi har faktisk både Nille og Notabene her, og jeg har sett begge stedene. Men det kan jo hende de har på lageret. Jeg skal spørre i dag! Hyggelig for jenta å ha sin egen koffert, dessuten skal hun være noen dager hos besteforeldrene mens vi reiser utenlands, og da er det greit å ha en for seg selv.
Majabeth Skrevet 30. november 2006 #9 Skrevet 30. november 2006 Vi kjøpte fra Trumf Da fikk vi to stykker, og en har vi gitt bort i gave...Nå vet jeg ikke om du har trumf-kort da...
tuji Skrevet 30. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 30. november 2006 Nå fant jeg visst en på lekebutikken likevel. Den var litt dyrere enn jeg hadde tenkt, men så var det jo prinsesser på også, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå